Miért válts még most online ügyvitelre?

Az online elérhető ügyviteli rendszer előnye, hogy azonnal, várakozás nélkül dolgozza fel és mutatja meg a szükséges információkat és adatokat, és ugyanúgy kéznél van, mint a leveleződ vagy bármelyik netes szolgáltatás. Ha a magánéletedben jól működik, miért nem vezeted be a céged mindennapjaiba is?

Ha fényképezni akarsz fényképezőgépet keresel vagy megoldod a telefonoddal? A gyerek a pénztáros nénit ismeri jobban vagy a környéken dolgozó futárokat?

Be kell látni, hogy a Világ megváltozott, az eszközök átalakultak, a folyamatok (az automatizmusoknak köszönhetően) felgyorsultak, amit nehéz folyamatosan figyelemmel követni. Ezért fordulhat elő, hogy miközben a telefonodon intézed a bevásárlást, neten konzultálsz az orvossal, online bankolsz és e-számlázol, fogalmad sincs arról, hogy melyik ügyfeled nem fizette még ki a számláját. A Számlázz.hu Autokassza szolgáltatása erre tökéletes megoldást nyújt, melynek használatával az Innonesten belüli számlák és költségek fizetési státusza is szinkronizálódik.

Mindennapi eset, hogy a vállakozó bár szüksége lenne rá, azért nem vesz fel új alkalmazottat, mert míg elmagyarázza neki, hogy mi hol van, addig a neki kijelölt feladatot ő maga is megcsinálja, kétszer. Erőn felül teljesít, de nincs is más választása, hisz jól tudja, hogy “most kell pörgetni, amíg lehet, aztán ki tudja hogy fordul a széljárás”. Ha nagyon odafigyel, megúszhatja pár adminisztrációs hibával, pár teljesítetlen számlával. Rosszabb esetben úgy jár mint Károly, aki a figyelmetlensége miatt majdnem elveszített egymillió forintot.

Az online ügyvitel lényege tulajdonképpen abban áll, hogy annyira rendezetté teszi az adminisztráción keresztül a napi ügyeket, hogy akár új munkatárs (egy kvázi vadidegen szereplő) is képes lesz azonnal felvenni a tempót, hiszen a neki osztott jogosultságtól függően megtalálja a rendszerben az ügyfeleket, pontosan látja az összes tranzakciót, terméket és számlát. Nagy előny, ha nem kell mindenfelé mentett exceleket, többféleképpen elnevezett partnereket, négy helyen szereplő VIP árakat vagy kockás füzetes készletlistákat keresni.

A jó ügyviteli rendszer hamar addiktívvá tesz, ha könnyű kezelni és megvan benne a WOW élmény, nem kell agyon magyarázni az előnyeit. De mikor, milyen áron jutsz el a felismerésig, hogy erre valóban szükséged van?

Talán most teszel egy próbát, hiszen 30 napig ingyenesen, élesben kipróbálhatod! Elküldesz most egy árajánlatot?

Nem egy SAP és éppen ez benne a jó

A telepített ügyviteli rendszerek jól ismert programok, főként nagy cégek használják, nagyon bonyolultak, a kezelésük külön betanítást igényel, a rendszer folyamatos karbantartása mellett, még költségesek is. Az ár most nem is lényeg, mindenki használja azokat a programokat amiket érdemesnek és megtérülőnek talál. A lényeg az adatok kezelésében van, és ez az a pont, ahol az Innonest versenyelőnyt élvez.

A mi ügyfeleink egy könnyen érthető rendszert szeretnének, ami mentes a klasszikus vállalatirányítási programok bonyolult megoldásaitól, egyszerű adatfeldolgozás mellett, szép adminisztrációs felületen kívánnak dolgozni.

Olvasd el esettanulmányunkat, amiből kiderül, hogy miben segítheti az Innonest a napi munkádat!

Hatalmas előny a rendszerbe integrált számlázás

Mivel az Innonest a Számlázz.hu partnere, ügyfeleink rengeteg előnyben részesülnek. Ha Számlázz.hu ügyfél is vagy, a két rendszer automatikusan összekapcsolódik, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba, megszakítás nélkül folytathatod a munkát. Az Innonest látja az összes Számlázz.hu-ban tárolt adatodat, az integrációnak köszönhetően egyszerűen és hiba nélkül működnek egymással a rendszerek. Sőt, az Innonestből kiküldött számlák tételei csökkentik a készletet, ezáltal jelentős adminisztrációs tehertől szabadulnak meg azok, akik valamilyen formában készletet is kezelnek.

Azért kezdj el ismerkedni még most az online ügyviteli és adminisztrációs rendszerekkel, mert máshogy egyszerűen képtelen leszel tartani a tempót.



Sokféle tevékenységi körű vállalkozásnak tökéletes választás az Innonest, de akiknek kifejezetten ajánljuk, azok:

  • Szervizek
    Gépjárműszervizek, futómű szervizek vagy olyan tevékenységet végző vállalkozásoknak, akik szeretnék nyilvántartani ügyfeleik gépjárműveit. Elektronikai eszközök vagy műszaki berendezések szervizelésével foglalkozó vállalkozásoknak, legyen szó PLC vezérlésről, klíma, felvonó, futószalag, szárítógép stb. javításáról. Kerékpárszervizeknek, az ügyfelek kerékpárjainak nyilvántartására és az azokkal kapcsolatos munkák kezelésére. Általános szerviztevékenységet folytatóknak az ügyfelek berendezéseinek, eszközeinek nyilvántartására.

  • Kivitelezők, Karbantartást végző cégek
    Generálkivitelezők, gáz, víz, villany szerelők és társasházak karbantartói számára átlátható adatkezelést biztosítunk. Elektronikai eszközök vagy műszaki berendezések szervizelésével és karbantartásával foglalkozók is számíthatnak a rendszerre.

  • It-, és biztonságtechnikai vállalkozások
    Tűzvédelmi berendezések, riasztórendszerek, kamerák telepítésével, távfelügyelettel foglalkozó cégeknek.

  • Egyéni vállalkozóknak
    Kreatív szakemberek és tanácsadók, az építőiparban dolgozók és informatikai szektor képviselői, bárkinek hasznos, aki árajánlatot és számlát állít ki.

  • Mesteremberek
    Nincs elfelejtett ígéret, elkavart telefonszám, hibás adminisztráció! Mi vagyunk a mesteremberek irodavezetői, raktárosai és pénzügyesei. Fókuszban az asztalosok, esztergályosok, kovácsok, bádogosok, kőművesek, lakatosok, elektromos kapuszerelők, és mindenki, aki árajánlatot ad ki, munkalapot ír és számláz.

  • Készletet kezelő vállalkozások
    Korlátlan számú terméket kezelhetsz rendszerünkben, amiket akár árkategóriák szerint is csoportosíthatsz. Többek között minimum készlet, termékfogyás követés és termékmozgásnapló segíti a napi munkádat. Polc szinten kezelhetjük a raktárakat, a termékek bevételezésére több kényelmi funkció közül választhatsz.


Miért válts még idén online ügyvitelre?

Mert segít megteremti a növekedés és a versenyképesség legfontosabb feltételeit:

A rendezett és átlátható adminisztrációt!

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Távmunka perspektívák 2022

A Home Officenak rengeteg előnye van munkáltatói és alkalmazotti szempontból is, a vállalkozók többsége azonban még mindig ódzkodik a távmunkától. Versenyképességi tényező, hogy egy cég

Tovább olvasom »