5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát alaposan felkészülnöd a szezonra és átgondolnod az ügyviteli tennivalókat. Ez az alap, minden más csak ezután jön. 

A fülledt nyár után üdítő frissességgel csapódik arcunkba a hűvös őszi szél, és vele együtt érkeznek a szabadságból visszatérő, újult erővel munkába álló ügyfelek és partnerek. Nézzük, mit tehetünk azért a nyáron, hogy precízen, pontosan és profin indíthassuk a szezont. 

1. Legyünk túl a nehezén, az elején!

Amikor arra keresed a választ, hogy egyéni, -mikro vagy kisvállalkozóként mivel tudsz felkészülni az őszi hajtásra, nem fog meglepni az egyetemleges válasz: Nézd meg a pénzügyi kimutatásaidat! Meg kell tudnod, hogy van-e olyan terület a vállalkozásodban, amire érdemes több figyelmet, időt és energiát fordítanod. Ellenőrizd az áraidat, vizsgáld meg, hogy a  munkafolyamatokra fordított idő, és így a munkadíjad összhangban van-e egymással. Kintlévőségek, rezsi, bevételek, kiadások, legyél tisztában a cégeddel!

2. Egyszerűbben hatékony

Nem könnyű dolog, de azon érdemes elgondolkodnd, hogy van-e a tevékenységedben olyan folyamat, amit egyszerűsíteni lehet. Lehet ez egy konkrét munkafolyamat átgondolása, vagy egy olyan szoftver, aminek bevezetésével akár már rövid távon spórolni tudsz. Szervezetfejlesztési szempontból kifejezetten szerencsés időszakot élünk, rengeteg új technika és kiegészítő szolgáltatás áll a rendelkezésedre az optimalizálásban.

3. Naprakész dokumentumokkal gyorsabb

A másik teendő a céges dokumentumok aktualizálásą. Ez lehet áldásos ás átkozott tevékenység attól függően, hogy év közben mennyire kezeled következetesen az árajánlatokat, megrendelőket, termékfotókat, reklamációkat, árlistákat, szerződéseket, stb. Ha inkább vagy szenvedélyes, mint alaposan átgondolós típus, még éppen  időben vagy ahhoz, hogy elkezdj használni egy rendszert, ahol minden adatot és információt egy helyen kezelhetsz és akár globálisan frissíthetsz. 

4. Itt a piros! Hol a piros?

A következő a raktározási és készletezési folyamatok átgondolása. Egyrészről nem kell webshopnak, vagy szakszerviznek lenned ahhoz, hogy átláthatóan kezeld a munka során felhasznált anyagokat, kiajánlott termékeket. Másrészt minél több terméked van, annál ésszerűbb elgondolkodnod egy év közbeni leltározáson.  Világos, hogy ha gyakrabban leltározol, aktuálisabb  információid lesznek a készletedről és könnyebben reagálhatsz a váratlan eseményekre.

5. Tanuld meg, könnyebb lesz!

Nyáron a legjobb tanulni. Soha nem lesz annyi időd, mint az uborkaszezonban felkészülni a szeptemberi hajtásra. Érdemes keresni egy képzést, egy workhsopot, vagy olyan anyagokat, amikből ismeretet gyűjthetsz az újonnan bevezetett rendszerrel kapcsolatban. Az Innonestnél éppen kezdődik (Július 18! ) egy hatrészes online ügyviteli kurzus, teljesen ingyenes, ha érdekel, itt olvashatsz róla

Redboth kimutatása (októberben 25 százalékkal* produktívabbak vagyunk, mint januárban)

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Leltározás az Innonestben

Számtalan hasznos elemet építettünk a készletkezelés modulunk legfrissebb funkciójába, a leltározásba. Rendszerünk megmutatja és kezeli a vezetett és a valós készletek közötti eltéréseket, valamint képes több

Tovább olvasom »