Hogyan segíti az Innonest az értékesítőket?

Tudjuk, hogy precíz munkavégzés pátosza alatt órákon keresztül lehet csinosítgatni egy hét tételes árajánlatot. Az alaposság érthető, a hányaveti ajánlat baljós érzéseket válthat ki az ügyfélből. Ha valaki ezt az egyszerű dokumentumot sem tudja rendesen összerakni, mire lehet számítani a közös munka során? Az akár óráig tartó árajánlat készítést azonban egyik cég sem engedheti meg magának, értékes ügyfeleket veszíthet azzal, ha az ajánlata késve érkezik.

Nézzük csak szépen sorban, hogyan áll össze egy magára valamit adó, precíz saleses árajánlata, Innonest nélkül: 

  • Termék Kép! A termékeket mutató kép legyen jó minőségű, a termék legyen jól látható, de ne szedje szét az excelt! 
  • Termékfeltöltésenként ellenőrizni kell a PDF nézetet is, mert ugye az gyakran mást mutat, néha elcsúszik a sor és oda rendnek! 
  • Megvan már az excel sablon, tehát csak beszúrjuk a képet, még jó hogy lehet állítgatni, ha véletlenül nem azonosra méreteztük egyiket-másikat.
  • Megadjuk a termék rövid leírását, igyekezve, hogy az értelmes is legyen, mivel kéthetente kérik ezt a terméket, már- már fejből megy. 
  • A darabszám legalább adott, vagy nem? Rendszeresen redel? Tavaly is ennyit rendelt? Akkor mekkora szorzóval menti ki az árajánlat? Itt némi nyomozás szükséges az e-mailek között.
  • Mennyiért adjam? Mintha 1,4-es szorzóval is elvitték volna, vagy csak 1,2-vel számoltam?
  • Hova küldjem, kinek küldjem, mivel küldjem, …

Nem is érdemes tovább ragozni..

Tudjuk mire van szüksége az értékesítőknek! 

  • Automatizált árajánlat küldő sablon
    A képek, szövegek már fel vannak töltve a termék és szolgáltatás törzsbe (régieket excelből, újakat egyetlenegyszer kézzel), pixel pontosan, automatikusan méretezve. 
  • Utánkövethető ügyfél életút
    Az Innonestben pontosan látod az ügyfél összes dokumentumát, az összes árajánlatot, megjegyzést, ticketet.
  • Ügyfél és kapcsolattartási adatok
    Kinek, melyik telephelyre, mit mivel, hogyan küldj, kit hol érsz el, ezek az információk az Innonestben kézenfekvők.
  • Ügyfélhez beállított automatikus kedvezmények
    Beállíthatsz általános kedvezményt, de egyedit is, akár termékenként és szolgáltatásonként különbözőeket.
  • Saját ügyfélfiók
    Készíthetsz az ügyfeleknek saját ügyfél fiókot, itt egy speciális pin kóddal belépve láthatja a neki küldött összes árajánlatot, számlát, megrendelőt, stb.
  • Több nyelven, bármilyen devizában kiállíthatod az árajánlatod
  • Az árajánlatot egy kattintással számlázhatod is a Számlázz.hu-val.

Az automatizálás tagadhatatlan előnye, hogy mindig ugyanolyan minőségben adhatja ki az értékesítő az ajánlatot, nem veszít időt sem a termék, sem az ügyfél keresésével, nem kell bonyolult excelt vezetnie azért, hogy tudja, az előző megrendeléseknél milyen speciális kívánságai voltak az ügyfélnek. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Fokozzuk a tempót! Itt a Gyorsmenü!

Az Innonest folyamatos stílusfrissítésen megy keresztül. Egyik legújabb megoldásunk a gyorsmenü, ami azonnali hozzáférést biztosít a gyakran használt funkciókhoz.  A gyorsmenü egyszerűn és könnyen alkalmazható, használatával

Tovább olvasom »
Minden amit az online ügyvitelről tudni érdemes

Mindent az online ügyvitelről

Erőn felül teljesítesz, hogy a vállalkozásod továbbra is flottul működjön?  Jó hír, hogy online ügyvitel bevezetésével tehermentesítheted a vállalkozásod, elkerülheted az emberi mulasztásból eredő felesleges

Tovább olvasom »

Van három perced?

Ha van három perced és már használod az Innonestet, kérjük töltsd ki az ismerkedős kérdőívünket! Igyekeztünk nagyon hatékonyak lenni, hogy ne kerüljön sok idődbe elmondani,

Tovább olvasom »