Bemutatjuk az Értesítésközpontot!

Sok újdonságot vezettünk be a májusi frissítéssel, többek között élesítettük legújabb kapcsolattartási csatornánkat is, az Értesítésközpontot. Eláruljuk, hogy milyen funkciók lapulnak az Innonestben elérhető kis piros harangjel alatt. 

Az Értesítésközpont lényege, hogy egyetlen, gyorsan elérhető felületen adhass visszajelzést a rendszer működésével és a fejlesztési igényeiddel kapcsolatban. Ennek az újdonságnak köszönhető az is, hogy nagyon gyorsan tudunk reagálni, értesítést küldeni, ha bármilyen fennakadást tapasztalunk a szolgáltatásban. Itt jelezzük, ha frissítés érkezik, itt található a fejlesztési tervünk és ide várjuk az ügyfelek hibajelzéseit is.  

Miért hasznos ez az újítás?

Rendszeren belüli értesítéteket küld

Ezen a felületen gyorsan és hatékonyan tudunk üzenetet küldeni, legyen az új frissítés vagy valamilyen rendszerrel kapcsolatos bejelentés.

Szavazhatsz a fejlesztési sorra

Láthatóvá tesszük a fejlesztési terveinket, szavazatoddal pedig előresorolhatod a neked hasznos funkciófrissítéseket.

Egyszerűbb a hibabejelentés

Ha bármilyen hibát találsz az Innonest működésében, azonnal küldhetsz hibajegyet az ügyfélszolgálatunkra!

Mindenkire figyelünk!

Folyamatosan figyeljük a felhasználói visszajelzéseket és a fejlesztési igényekre leadott szavazatokat! Az értesítési rendszernek köszönhetően beküldhető saját javaslat,  lehet szavazni a meglévőkre, sőt, hozzá is lehet szólni azokhoz. 

Szavazáshoz kattints a fejlesztési igény neve melletti boxra. Itt láthatod a már leadott szavazatok számát is.

Az Értesítésközpontot folyamatosan alakítjuk, hogy minél hamarabb egy olajozottan működő, visszajelzésekre épülő csatorna váljon belőle, amit hamarosan közösségi chat modul egészíthetünk ki. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések