Új kényelmi funkciót kaptak a karbantartók

Amikor vonalkódolvasókról beszélünk, az emberek általában egy élelmiszerüzlet kasszájára gondolnak, másoknak talán beugrik a készletek és raktárak kezelése is, de egészen biztosan nem gondolnak arra a gázkazán karbantartóra, aki bizony minden második héten felötli a címkenyomtatóját és a vonalkód olvasóját, amik nélkül már el sem indulna. 

Elvétve bár, de találhatunk olyan szakembert, aki a megszokott szerszámok mellé beteszi a táskájába a ZTC26-os (vagy bármelyik)készüléket is. Ennek egészen egyszerű oka van: rájött, hogy az eszköz rengeteg plusz munkától kíméli meg.

Ha egy karbantartónál van címkenyomtató és vonalkódolvasó, és van van egy jó szoftvere, mindig tudja, hogy mikor szervizelte utoljára az adott eszközt, annak volt-e valami hibája, és ha igen, milyen alkatrészeket kellett beszereznie a javításához. 

A szoftver, amit használ, előre jelzi, hogy mikor lesz esedékes szerviz, így időben felveheti a kapcsolatot az ügyféllel, aki hálás lesz a figyelemért. A munkalap kiállításával a javítás, mint szolgáltatás rögzítése és a felhasznált anyagok raktárból való levétele mindössze egyetlen kattintással (a munkalap létrehozásával) megtörténik. 

A karbantartó a munkalapból egyetlen, újabb kattintással létrehoz egy számlát, otthon tehát már nem kell az adminisztrációval bajlódnia, mert nem lesz mivel.

Nem kérdés, hogy vonalkód leolvasással növelni lehet a vállalkozások működési hatékonyságát. A megfelelő szoftvert használva olyan előnyöket kapnak a vállalkozók, mint a pontosabb adminisztráció, a csökkentett irodai költségek és a jobb ügyfélkezelés. Az olvasók a gyors megtérülési idő miatt elengedhetetlen eszközei lesznek a karbantartó szakemberek számára is. 

Mit nyújt a szoftveroldal?

Maximálisan kiszolgálja a karbantartók igényeit, hiszen rendszerünk ezen verziója nekik lett berendezve. 

Bármilyen eszközt szervizelsz, annak bármilyen tulajdonságát rögzíteni tudod a rendszerben egyedi adatmezőkkel, a saját paramétereid alapján tudod importálni a rendszerbe. Termékcsoport sablonnal egyszerűen hozhatsz létre munkalapot, ajánlatot. Foglaló, előleg vagy javítani kívánt eszköz, automatikusan elkészítheted az átvételi igazolásukat.

Újdonság a QR kódos ticketing

Legújabb funkciónk a QR kódos hibajegy küldő rendszer, amivel minden berendezéshez és eszközhöz egyedi, felcímkézhető QR kód készíthető. A címkék az eszköz vagy berendezés fontosabb információit tartalmazhatják (hamarosan garancia levelet és számlát is megjeleníthetjük) a felhasználó a kódot leolvasva közvetlenül küldhet hibajegyet a berendezésről. Ehhez a modulhoz további fejlesztések várhatók, hamarosan képek és dokumentumok is feltölthetők lesznek az adott berendezéshez/eszközhöz. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Minden amit az online ügyvitelről tudni érdemes

Mindent az online ügyvitelről

Erőn felül teljesítesz, hogy a vállalkozásod továbbra is flottul működjön?  Jó hír, hogy online ügyvitel bevezetésével tehermentesítheted a vállalkozásod, elkerülheted az emberi mulasztásból eredő felesleges

Tovább olvasom »

Számlázz egyszerűen az Innonestből!

Az Innonestnek nincs saját számlázó modulja, viszont integráltuk a Számlázz.hu-val. Az összekötésnek köszönhetően könnyedén számlázhatod az árajánlatokat, munkalapokat, egyéb munkadokumentumaidat, a számlázáshoz nem kell átlépned az

Tovább olvasom »