Levelek kezelése innovatív megoldással

Törekszünk arra, hogy hatékony megoldásokkal segítsünk a napi munkában. Az év első újdonsága a levelezés megújítása volt, ennek köszönhetően a partnereknek és az ügyfeleknek küldött dokumentumok kezelése kézre állóbb, ennélfogva jóval hatékonyabb lett. Szeretnénk bemutatni neked, hogy mi változott. 

Korábban a levelek mellékletét az emailből menthetted le, ami fennakadást okozhatott, ha nagyméretű csatolmányt szerettél volna küldeni, és előfordulhatott az is, hogy leveled spambe került. Az új rendszerben az elküldött levél már csak a kísérő szöveget tartalmazza, minden mást egy levelezési oldalról tudsz letölteni.

Innovatív megoldások

Ezen az oldalon nem csak a dokumentumokat, csatolt fájlokat tudja letölteni a partner vagy az ügyfél, de egyszerűen alá is írhatja azokat. Újdonság továbbá, hogy azok, akik aláírás előtt még egyeztetni szeretnének valamit a csatolmánnyal kapcsolatban, ticketet küldhetnek neked. A ticket felületen a bejelentő adatainak megadása után partnered kiválaszthatja, hogy bejelentése tárgya garanciális jellegű vagy hibajegy, így pontosan és azonnal tudhatod, hogy aláírás előtt még milyen információra van szüksége. 

A csatolt árajánlat/dokumentum megnyitása gombra kattintva egy összesítő oldalra irányítjuk a levél címzettjét, ahol aláírhatja a küldött dokumentumot és ticketet küldhet azzal kapcsolatban. Amikor a levél címzettje aláírja a dokumentumot, az email küldője értesítést kap róla. Aláírás után a dokumentum letölthetővé válik.

Az új levelezés előnyei

  • Nagyméretű fájlok is csatolhatók
  • Jelentősen kevesebb levél kerül a spamek közé
  • Biztonságosabb használat
  • Átláthatóbb és kezelhetőbb levelezés

friss

közösség

További érdekes bejegyzések