Rólunk

Rólunk

Röviden az Innonest-ről

Az Innonest.hu a saját és a barátok vállalkozási ügyvitelét segítő, gyakorlati tapasztalatok alapján fejlesztett szoftverként indult, majd rájöttünk, hogy ez több mint hobbi, ez hivatás. Célunk, hogy segítsük a KKV szektorban lévő vállalkozások ügyvitelét.

Vállalkozásunk a teljesen webalapú megoldásokat tűzte ki célul. Szoftverünk megoldást nyújt azok számára, akik szeretnék nyomon követni, hogy cégük, vállalkozásuk milyen munkafolyamatokat végez, hogyan dolgoznak az alkalmazottak, vagy világos áttekintést kívánnak kapni a munkaügyi kimutatásokról, esetleg az ügyfelek nyilvántartásáról.

Az Innonest használata nem igényel magas szintű informatikai tudást, hiszen a megfelelő működéshez csupán egy átlagos számítógép, valamint internetkapcsolat szükséges.

Nem kell letölteni, sem telepíteni, sem frissíteni, ugyanis az interneten mindig a program legújabb változata áll rendelkezésre.

Pontosan tudjuk, hogy a kis,-és középméretű vállalkozásoknak milyen ügyviteli igényei vannak. Tíz éves munkatapasztalattal a hátunk mögött úgy alakítottuk ki az Innonestet, hogy a munkafolyamatokat logikusan, egyszerűen és átláthatóan lehessen kezelni. 

Az Innonest lényege tehát, hogy alaposan átgondolt funkciók és műveletek segítik felhasználóinkat a céges adminisztrációban, miközben valós időt spórolnak meg például az üzleti tervezés vagy saját ügyfélkommunikációjuk javára. 

5/5