Kiváncsi vagy mitől lehet igazán jó egy ügyviteli rendszer?

Az ügyféltörzs elsőre talán nem tűnik extra hasznos segítségnek, pedig alapvető fontossággal bír. Mindent tud, mindent megjegyez, mindent kimutat, és kisegít ha elakadsz egy ügyféllel kapcsolatban.

Az Innonestben az ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolatos összes információt egy helyen tárolhatod. Kezdve az alapvető cégadatoktól, irodák és telephelyek címeivel és kapcsolattartóival, a preferált szállítási módok beállításával, a pénzügyi kimutatásokig. Az ügyféltörténeti naplóban minden kiadás, bevétel, számla, és megjegyzés rögzítésre kerül.

Ha egy új adat megjelenik a rendszerben az ügyféllel kapcsolatban, azonnal kontextusba kerül a többi adattal.


Az általános céges adatok mellett rengeteg olyan információt rögzíthetsz, amik nélkülözhetetlenek lesznek a mindennapokban. Kevés vállalkozó tudja két percen belül megmondani, hogy egy random választott ügyfelével milyen forgalmat generált egy adott időszakban. Az Innonestesek biztosan.

Begyorsít

A munkadokumentumok kiállításában is nagy szerepe van az ügyféltörzsnek, mert felgyorsítja a folyamatokat. Nem kell minden cégnél egyesével begépelned hogy melyik telephely, melyik kapcsolattartója, mekkora kedvezményt kap, milyen szállítási és fizetési feltételekkel, mert az általános beállításoknál ezeket már tisztáztad.

Árajánlatíráskor a rendszer behúzza a céghez a kívánt adatokat, így ezeket elég a legördülő listából, kattintásokkal kiválasztanod. Minél több adat van megadva, annál kevesebbet kell használnod a klaviatúrád.

Az ügyfeleket kategorizálhatod és beállíthatsz egyedi kedvezményeket számukra. Időszakra bontva megnézheted az ügyféltörténetet, ahol láthatod, hogy mikor melyik dokumentumot, melyik kapcsolattartónak küldted, aki milyen termékeket és szolgáltatásokat mikor vásárolt. Megadhatod a szállítás általános és egyedi módjait, megnézheted az összes neki kiállított számlát, az összes vele kapcsolatos kiadást és bevételt, tételesen.

Az Innonestben megadhatsz több bankszámlaszámot, telephelyet és kapcsolattartót, egy helyen láthatod a céggel kapcsolatos összes megjegyzést és hibajegyet. Kedvelt apróság, hogy saját pin-kódos ügyfélfiókot hozhatsz létre a partnereknek és az ügyfeleknek, ahol az aktuális dokumentumokat tárolhatod, például egy friss árajánlatot, ami még az ügyfél aláírására vár, de természetesen megjegyzéseket, hibajegyeket is küldhetsz.

Programtól függő extrák

Az ügyféltörzs fentebb említett, általános funkciói mellett tevékenységi körnek megfelelő extrákat is tartalmaz. A járműszervizek számára az ügyféltörzset járműnyilvántartóval egészítettük ki, a karbantartók számára speciális egyedileg paraméterezhető adatmezőket hoztunk létre, a webshopoknak és raktárkezelők számára a beszállítói partnereikkel kapcsolatos plusz információk és kényelmi megoldásokat biztosítunk.

Több ezer ügyfél percek alatt

Lehetőséged van az ügyfelek tömeges importálásra és exportálása. A folyamat egy percet vesz igénybe, és nagyon hatékony. Importálásnál (és exportálásnál) az adatmezők beállításával adhatjuk meg, hogy a felsorolt adatok a feltöltendő Excel (xls, xlsx) fájl melyik oszlopában találhatók. Hibázni szinte lehetetlen, ha mégis előfordult, az összes ügyfél törlésre gombra kattintás után újrakezdheted a feltöltést.

Összességében mit tud az Innonest ügyfélkezelés? 

  • Vállalkozások és magánszemélyek nyilvántartása és kezelése
  • Ügyfelek kategorizálása
  • Kapcsolattartók, címek, telephelyek és bankszámla adatok rögzítése
  • Kapcsolódó kedvezmények, árkategóriák beállítása
  • Ügyféllel kapcsolatos összes dokumentum kezelése
  • Ügyféltörténet mutatása
  • Ügyfelek importálása
  • Korlátlan számú ügyfél rögzítése

Próbáld ki az Innoneset élesben, 30 napig ingyenesen!

További érdekes bejegyzések

Bemutatjuk a Jótállás modult

Jótállás modulunk lényege, hogy használatával számlázáskor automatikusan jótállási jegyet készítünk azokhoz a termékekhez, amelyek rendelkeznek garanciális adatokkal a terméktörzsben.  Miért hasznos a Jótállás modul? Korlátlan

Tovább olvasom »