Ezeket vedd figyelembe mielőtt online rendszerre váltasz!

Egyre égetőbb kérdés, hogy hogyan lehet a meglévő céges folyamatokat automatizálni, és hogyan lehet felkészülni egy online rendszer bevezetésére. 

Költségcsökkentés, adminisztrációs hibák kizárása, automatizált folyamatok, átlátható kiadások, ügyvitel és adatkezelés. Ezek az előnyök elvitathatatlanok az online rendszerektől, és ezek tényleg csak a jéghegy csúcsai! A napi munkában kiválthatnak egy delegált munkatársat, mérhető hatékonyság mellett érezhetően csökken az adminisztrációs idő és kiadások. 

Azt hihetnéd, hogy a legnehezebb lépés az online rendszerek bevezetésének eldöntése, de ennél sokkal keményebb dió lesz a megfelelő rendszer kiválasztása. A dilemmák és az alternatívák száma közelít a végtelenhez, de határoznod kell, mert az óra ketyeg, és minél előbb váltasz annál jobban jársz. 

A fenti állítást igazolandó átvettünk egy idézetet a Kézi munkalap? Köszönjük nem! című esettanulmányból. Ajánlott olvasmány mindazoknak, akik jelen bejegyzésre tévedtek!  

“Alaposabban négy rendszert néztünk meg, és tény, hogy nem volt könnyű a választás, főleg úgy, hogy ez volt az első ilyen rendszerbevezetésünk. A napi munka során felszínre került gyakorlati problémák alapján mi magunknak ugyan megfogalmaztuk a rendszerrel szemben elvárt igényeinket, ám amikor utánanéztünk az elérhető funkcióknak és szolgáltatásoknak rájöttünk, hogy sok olyan hasznos funkciót tartalmaznak, amire mi nem is gondoltunk. A kiválasztást nehezítette az egyes gyártók megoldásainak egyszeri árai és a havi díjai közötti nagy különbség is.”

Milyen rendszert válassz?

 A legjobb, amit tehetsz, hogy alaposan mérlegelve olyan adminisztrációs rendszert választasz, ami bővíthető és kényelmesen használható. Olyan rendszert érdemes választani, ami tevékenységi körhöz tartozó feladatokat a lehető legpontosabban le tudja fedni, van benne fejlődési és kiterjesztési lehetőség. Fontos, hogy a rendszer együtt nőljön a céggel. Könnyű egy rendszert kinőni, és onnantól rémálom lesz a sok külön rendszer kezelése.

Mire figyelj oda?

Gondolod végig és vezesd le a jelenleg futó munkafolyamatokat, próbáld meg átlátni, hogy melyek azok a sarokpontok, ahol egy folyamat elakad, vagy túl sok energiába kerül az elvégzése. Valószínűleg találni fogsz olyan ügyviteli metódusokat, amik egy online rendszerben kihagyhatók a folyamatokból, vagy valamilyen okból kifolyólag nem lehet adaptálni a rendszerbe. 

Mit tanácsolunk az Innonesttel kapcsolatban?

Bátran próbáld ki az Innonestet!  Regisztrálj be, ismerkedj a programmal, olvasd el a használati útmutatókat, nézegesd a blogot, kezd el használni a programot!  Olvasd el az összes esettanulmányt, hogy képet kaphass arról, hogy mások hogyan indultak és hova jutottak ez Innonesttel. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

7 napos modul próba!

A modul próba lényege, hogy felmérhesd, milyen modulokra van igazán szükséged. Amennyiben valaki előfizetőnk, de nem miniÜgyvitel (ők mindent korlátlanul használhatnak) csomagot használ, lehetőséget biztosítunk

Tovább olvasom »

Üzleti témájú magyar podcastok

Az online elérhető üzleti podcastok előnye, hogy valós emberek beszélgetnek valós gazdasági vagy üzleti témákról kötetlenül. Vállalkozói életutak, stratégiák, pénzügy, jövőkutatás és fenntarthatóság, üzleti érdekek,

Tovább olvasom »

Így készíthetsz Innonest árajánlatot

Adj profi árajánlatot ügyfeleidnek! Az elkészült árajánlatot azonnal, rendszeren belül küldheted emailben és számlázhatod is! Kompakt megoldást kínálunk egyéni,- mikro,- és kisvállalkozóknak. Árajánlatunk formája valamennyi

Tovább olvasom »