Ezeket vedd figyelembe mielőtt ügyviteli rendszerre váltasz!

Egyre égetőbb kérdés, hogy hogyan lehet a meglévő céges folyamatokat automatizálni, egyszerűbbé és átláthatóbbá tenni. Az óra ketyeg, a költségek folyamatosan emelkednek, a kiadások visszaszorítása életbevágó lehet. Kezdj el felkészülni az online ügyviteli rendszer bevezetésére!

Költségcsökkentés, adminisztrációs hibák kizárása, automatizált folyamatok, átlátható kiadások, ügyvitel és adatkezelés. A felsorolt előnyök elvitathatatlanok az online rendszerektől, és ezek csak a jéghegy csúcsai! A napi munkában számtalan helyen találkozunk az átgondolt rendszerrel járó kényelemmel.  

Az online adminisztrációs rendszerek tényleg kiválthatnak egy delegált munkatársat, és használatukkal mérhető hatékonyság mellett érezhetően csökkenthető az adminisztrációs idő és kiadások.

Azt hihetnéd, hogy a legnehezebb lépés az online rendszerek bevezetésének eldöntése, de ennél sokkal keményebb dió lesz a megfelelő rendszer kiválasztása. A dilemmák és az alternatívák száma közelít a végtelenhez, de határoznod kell, mert az óra ketyeg, és minél előbb váltasz annál jobban jársz. 

A fenti állítást igazolandó átvettünk egy idézetet a Kézi munkalap? Köszönjük nem! című esettanulmányból. Ajánlott olvasmány mindazoknak, akik erre a bejegyzésre tévedtek!  

“Alaposabban négy rendszert néztünk meg, és tény, hogy nem volt könnyű a választás, főleg úgy, hogy ez volt az első ilyen rendszerbevezetésünk. A napi munka során felszínre került gyakorlati problémák alapján mi magunknak ugyan megfogalmaztuk a rendszerrel szemben elvárt igényeinket, ám amikor utánanéztünk az elérhető funkcióknak és szolgáltatásoknak rájöttünk, hogy sok olyan hasznos funkciót tartalmaznak, amire mi nem is gondoltunk. A kiválasztást nehezítette az egyes gyártók megoldásainak egyszeri árai és a havi díjai közötti nagy különbség is.”

Milyen rendszert válassz?

 A legjobb, amit tehetsz, hogy alaposan mérlegelve olyan adminisztrációs rendszert választasz, ami bővíthető és kényelmesen használható. Olyan rendszert érdemes választani, ami tevékenységi körhöz tartozó feladatokat a lehető legpontosabban le tudja fedni, van benne fejlődési és kiterjesztési lehetőség. Fontos, hogy a rendszer együtt nőljön a céggel, mert könnyű egy rendszert kinőni, és onnantól rémálom lesz kiegészítő rendszerek kezelése.

Mire figyelj oda?

Gondolod végig és vezesd le a jelenleg futó munkafolyamatokat, próbáld meg átlátni, hogy melyek azok a sarokpontok, ahol egy folyamat elakad, vagy túl sok energiába kerül az elvégzése. Valószínűleg találni fogsz olyan ügyviteli metódusokat, amik egy online rendszerben kihagyhatók a folyamatokból, vagy valamilyen okból kifolyólag nem lehet adaptálni a rendszerbe. 

Mit tanácsolunk az Innonesttel kapcsolatban?

Bátran próbáld ki az Innonestet!  Regisztrálj, ismerkedj a programmal, olvasd el a használati útmutatókat, nézegesd a blogot, kezd el használni a programot!  Olvasd el az összes esettanulmányt, hogy képet kaphass arról, hogy mások hogyan indultak és hova jutottak ez Innonesttel. 

További érdekes bejegyzések

Fokozzuk a tempót! Itt a Gyorsmenü!

Az Innonest folyamatos stílusfrissítésen megy keresztül. Egyik legújabb megoldásunk a gyorsmenü, ami azonnali hozzáférést biztosít a gyakran használt funkciókhoz.  A gyorsmenü egyszerűn és könnyen alkalmazható, használatával

Tovább olvasom »

Innonest Tárhelyszolgáltatás

Az Innonest egyik előnye, hogy a felhasználójával együtt képes növekedni és bővülni. Bár a csomagjainkhoz tartozó tárhely mérete általában elég egy vállalkozás ügyviteli folyamatainak kezeléséhez,

Tovább olvasom »