Egyre égetőbb kérdés, hogy hogyan lehet a meglévő céges folyamatokat automatizálni, és hogyan lehet felkészülni egy online rendszer bevezetésére.
Költségcsökkentés, adminisztrációs hibák kizárása, automatizált folyamatok, átlátható kiadások, ügyvitel és adatkezelés. Ezek az előnyök elvitathatatlanok az online rendszerektől, és ezek tényleg csak a jéghegy csúcsai! A napi munkában kiválthatnak egy delegált munkatársat, mérhető hatékonyság mellett érezhetően csökken az adminisztrációs idő és kiadások.
Azt hihetnéd, hogy a legnehezebb lépés az online rendszerek bevezetésének eldöntése, de ennél sokkal keményebb dió lesz a megfelelő rendszer kiválasztása. A dilemmák és az alternatívák száma közelít a végtelenhez, de határoznod kell, mert az óra ketyeg, és minél előbb váltasz annál jobban jársz.
A fenti állítást igazolandó átvettünk egy idézetet a Kézi munkalap? Köszönjük nem! című esettanulmányból. Ajánlott olvasmány mindazoknak, akik jelen bejegyzésre tévedtek!
“Alaposabban négy rendszert néztünk meg, és tény, hogy nem volt könnyű a választás, főleg úgy, hogy ez volt az első ilyen rendszerbevezetésünk. A napi munka során felszínre került gyakorlati problémák alapján mi magunknak ugyan megfogalmaztuk a rendszerrel szemben elvárt igényeinket, ám amikor utánanéztünk az elérhető funkcióknak és szolgáltatásoknak rájöttünk, hogy sok olyan hasznos funkciót tartalmaznak, amire mi nem is gondoltunk. A kiválasztást nehezítette az egyes gyártók megoldásainak egyszeri árai és a havi díjai közötti nagy különbség is.”
Milyen rendszert válassz?
Mire figyelj oda?
Gondolod végig és vezesd le a jelenleg futó munkafolyamatokat, próbáld meg átlátni, hogy melyek azok a sarokpontok, ahol egy folyamat elakad, vagy túl sok energiába kerül az elvégzése. Valószínűleg találni fogsz olyan ügyviteli metódusokat, amik egy online rendszerben kihagyhatók a folyamatokból, vagy valamilyen okból kifolyólag nem lehet adaptálni a rendszerbe.
Mit tanácsolunk az Innonesttel kapcsolatban?
Bátran próbáld ki az Innonestet! Regisztrálj be, ismerkedj a programmal, olvasd el a használati útmutatókat, nézegesd a blogot, kezd el használni a programot! Olvasd el az összes esettanulmányt, hogy képet kaphass arról, hogy mások hogyan indultak és hova jutottak ez Innonesttel.

Ipari hűtéstechnikai esettanulmány – Amit régen több ember csinált, ahhoz most kevesebb is elég
A nagyvolumenű munkákhoz alapos tervezés szükséges, aminek az ügyviteli hátterét már teljes mértékben az Innonest adja. A főként alvállalkozókkal együttműködő ipari hűtéstechnikával foglalkozó cég története

Informatikai hálózatok kiépítése esettanulmány – Kézi munkalap? Köszönjük, nem!
A hét fős High Security Kft. 2001 óta foglalkozik biztonságtechnikai és informatikai hálózatok kiépítésével és karbantartásával. A vállalkozásban mára nullára csökkentették a papír alapú dokumentumok

Gyártás, készletkezelés esettanulmány – A digitális eszközök biztonságos hátteret nyújtanak
A ProSmarts Solutionst egy baráti-családi hármas alapította, miután megelégelték a multi környezetet és váltani akartak. Összefogtak és építettek maguk köré egy olyan céget, ami mágnesként

Biztonságtechnikai esettanulmány – Összehangolt rendszerekkel lehet csak sikeresen tervezni
Legfrissebb esettanulmányunkban bebizonyítjuk, egy közel negyven éves középvállalat bonyolult és elavult rendszerét is újra lehet szabni. Igenis van mód az adminisztráció ésszerű egyszerűsítésére úgy, hogy