Közel a rendezett ügyvitel – Öt lépés a beköltözés

Megújítottuk a regisztrációs folyamatunkat annak érdekében, hogy segítsük a vállalkozások beköltözést az Innonestbe. Bárki számára öt lépés a beköltözés, ha Számlázz.hu-s fiókkal kezdeményezed, az adatokat is automatikusan szinkronizáljuk. 

Regisztrációs folyamatunkat logikus keretbe tettük, ami egyrészt segít abban, hogy megtaláld a számodra megfelelő programot, másrészt jóval egyszerűbben és hatékonyabban tudod elkezdeni a munkát. Mindössze öt lépés szükséges ahhoz, hogy megkapjuk tőled a fő kalibrációhoz szükséges adatokat. 

Ha Számlázz.hu profi csomagban vagy, szinte azonnal munkavégzésre foghatod az Innonestet. Az adatkapcsolatnak köszönhetően átvesszük a számlázóból az ügyfeleket, a termékeket, a munkatársakat és a kiállított számlákat, így ezekkel az adatokkal azonnal elkezdhetsz dolgozni!

(A Számlázz.hu számlák az Innonest pénzügybe kerülnek, az Innonestből kiállított számlák pedig számlázás menübe.)

Bár korábban sem tartott sokáig a beköltözés, az új regisztrációs folyamatot már telefonról vagy tabletről is kényelmesen elvégezheted.  

A regisztrációs folyamat öt lépése

A regisztrációs felületre lépve egy üdvözlő üzenetben értesítünk arról, hogy hamarosan használatra kész lesz a rendszer. A regisztrációs folyamat része néhány alapadat és preferencia megadása, amik fontosak ahhoz, hogy kényelmesen tudd használni az Innonestet akkor is, ha egyelőre csak ismerkedsz a rendszer adta lehetőségekkel.

Nulladik lépésként el kell döntened, hogy Számlázz.hu fiókkal, vagy email címmel regisztrálsz.  Ha a számlázóprogrammal lépsz be, akkor az SSO összekötésnek köszönhetően átvesszük az ismert adatokat a Számlázz.-hu-ból, így neked ezeket már nem kell begépelned.

Első lépésként ki kell választanod, hogy milyen programban szeretnéd használni az Innonestet. A programokról bővebben itt olvashatsz:

Melyik Innonest program illik hozzám?

Általában egyszerű eldönteni, hogy melyik Innonest program illik a vállalkozásodhoz,  de vannak esetek amikor jól jön egy kis segítség a választáshoz. Elmondjuk, hogy melyik programot milyen tevékenységhez fejlesztettük. 

Tovább olvasom »

A második lépés a belépési és cégadatok megadása lesz, utóbbit a Számlázz.hu fiókkal regisztrálóknak az Innonest előre kitölti.

Harmadik lépésként testreszabhatod, hogy a program milyen módon kezelje a számokat és pénzügyeket. Az adatokat belépés után bármikor módosíthatod majd a programbeállításokban. Ebben az ablakban adhatod meg, hogy az Áfát nettó vagy bruttó árban kezeljük,  és hogy milyen pénznemben és milyen kerekítési szabályokkal szeretnéd használni a rendszert. 

A negyedik lépés a készletkezelés módjának beállítása. Választhatod, hogy sehogyan, egyszerűen, vagy profin. Az egyszerűt akkor válaszd, ha csak a készletszám érdekel, és nem rögzítesz beszállítói adatokat. A Profit akkor, ha fontos számodra a termékmozgások követése és a raktárak kezelése, valamint alkalmazol számláról történő bevételezést.

Ötödik lépésként véglegesíted a regisztrációt az ÁSZF, az adatkezelési és adatfeldolgozási szabályok elfogadásával.

További érdekes bejegyzések

5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát

Tovább olvasom »

Így készíthetsz Innonest árajánlatot

Adj profi árajánlatot ügyfeleidnek! Az elkészült árajánlatot azonnal, rendszeren belül küldheted emailben és számlázhatod is! Kompakt megoldást kínálunk egyéni,- mikro,- és kisvállalkozóknak. Árajánlatunk formája valamennyi

Tovább olvasom »