Közel a rendezett ügyvitel – Öt lépés a beköltözés

Megújítottuk a regisztrációs folyamatunkat annak érdekében, hogy segítsük a vállalkozások beköltözést az Innonestbe. Bárki számára öt lépés a beköltözés, ha Számlázz.hu-s fiókkal kezdeményezed, az adatokat is automatikusan szinkronizáljuk. 

Regisztrációs folyamatunkat logikus keretbe tettük, ami egyrészt segít abban, hogy megtaláld a számodra megfelelő programot, másrészt jóval egyszerűbben és hatékonyabban tudod elkezdeni a munkát. Mindössze öt lépés szükséges ahhoz, hogy megkapjuk tőled a fő kalibrációhoz szükséges adatokat. 

Ha Számlázz.hu profi csomagban vagy, szinte azonnal munkavégzésre foghatod az Innonestet. Az adatkapcsolatnak köszönhetően átvesszük a számlázóból az ügyfeleket, a termékeket, a munkatársakat és a kiállított számlákat, így ezekkel az adatokkal azonnal elkezdhetsz dolgozni!

(A Számlázz.hu számlák az Innonest pénzügybe kerülnek, az Innonestből kiállított számlák pedig számlázás menübe.)

Bár korábban sem tartott sokáig a beköltözés, az új regisztrációs folyamatot már telefonról vagy tabletről is kényelmesen elvégezheted.  

A regisztrációs folyamat öt lépése

A regisztrációs felületre lépve egy üdvözlő üzenetben értesítünk arról, hogy hamarosan használatra kész lesz a rendszer. A regisztrációs folyamat része néhány alapadat és preferencia megadása, amik fontosak ahhoz, hogy kényelmesen tudd használni az Innonestet akkor is, ha egyelőre csak ismerkedsz a rendszer adta lehetőségekkel.

Nulladik lépésként el kell döntened, hogy Számlázz.hu fiókkal, vagy email címmel regisztrálsz.  Ha a számlázóprogrammal lépsz be, akkor az SSO összekötésnek köszönhetően átvesszük az ismert adatokat a Számlázz.-hu-ból, így neked ezeket már nem kell begépelned.

Első lépésként ki kell választanod, hogy milyen programban szeretnéd használni az Innonestet. A programokról bővebben itt olvashatsz:

Melyik Innonest program illik hozzám?

Általában egyszerű eldönteni, hogy melyik Innonest program illik a vállalkozásodhoz,  de vannak esetek amikor jól jön egy kis segítség a választáshoz. Elmondjuk, hogy melyik programot milyen tevékenységhez fejlesztettük. 

Tovább olvasom »

A második lépés a belépési és cégadatok megadása lesz, utóbbit a Számlázz.hu fiókkal regisztrálóknak az Innonest előre kitölti.

Harmadik lépésként testreszabhatod, hogy a program milyen módon kezelje a számokat és pénzügyeket. Az adatokat belépés után bármikor módosíthatod majd a programbeállításokban. Ebben az ablakban adhatod meg, hogy az Áfát nettó vagy bruttó árban kezeljük,  és hogy milyen pénznemben és milyen kerekítési szabályokkal szeretnéd használni a rendszert. 

A negyedik lépés a készletkezelés módjának beállítása. Választhatod, hogy sehogyan, egyszerűen, vagy profin. Az egyszerűt akkor válaszd, ha csak a készletszám érdekel, és nem rögzítesz beszállítói adatokat. A Profit akkor, ha fontos számodra a termékmozgások követése és a raktárak kezelése, valamint alkalmazol számláról történő bevételezést.

Ötödik lépésként véglegesíted a regisztrációt az ÁSZF, az adatkezelési és adatfeldolgozási szabályok elfogadásával.

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Így (szoftver)frissítünk mi

Az Innonestet az ügyfelekkel együtt fejlesztjük, minden frissítésünk tartalmaz tőlük érkező kéréseket, új funkciókat vagy módosításokat. A frissítéseink tehát nem csak biztonságossá és naprakésszé teszik

Tovább olvasom »

Díjbekérő kiállítása az Innonestben

Számlázz.hu integrációnknak köszönhetően egy kattintással küldhetsz díjbekérőt az elkészült árajánlatból, megrendelőlapból, munkalapból, szállítólevélből és teljesítésigazolásból anélkül, hogy kilépnél az Innonestből.  Az Innonest fejlesztési irányelve szerint

Tovább olvasom »

Mit tud az Innonest kosár funkciója?

Az Innonest kosár funkciójának lényege, hogy a behelyezett eszközöket (termékeket és szolgáltatásokat) többféleképpen, csoportosan is tudjuk kezelni. A kosárba gyűjtött tételekből egy kattintással készíthetsz árajánlatot,

Tovább olvasom »