Használj árajánlatkérőt!

Ajánlatkérőnk segítségével igényes ajánlatokat kérhetsz be másllalkozásoktól. Könnyen és gyorsan szerkeszthető, egy kattintással emailezhető.

Mennyivel könnyebb egy céges rendezvény szervezése, vagy a kitelepüléshez szükséges eszközök beszerzése, ha már az árajánlatkérést is az Innonestből küldöd! Árajánlatkérőnkkel gyerekjáték lesz rendezetten kezelni az összes bekérést, legyen szó a saját iroda légkondicionálásáról, új irodabútorok, eszközök vásárlásáról vagy az elvállalt munkák alvállalkozónak való kiadásáról!

Hasznosabb, mint gondolnád!

  • Egyszerűen kezelhető és szép megjelenésű 
  • Azonnal rögzítheted a partnereket, így mindig meglesznek a kapcsolattartók adatai és a hozzájuk fűzött megjegyzések is
  • Nyomonkövethetővé válik a teljes kommunikáció az elejétől a végéig 
  • Az árajánlatkérőhöz csatolhatók fényképek és dokumentumok, így akár emblémázáshoz a logót, eszközvásárlásra a szertifikációt is rögtön mellékelhetjük 
  • Az árajánlatkérőket csatolhatod projektekhez és feladatokhoz, ticketet készíthetsz belőlük, és megjelenítheted azokat a naptárban, hogy lásd, hogy melyiket kitől és mikor kérted be
  • Az árajánlatkérőket kategorizálhatod is, előre szerkesztett megjegyzéssel, és email szöveget állíthatsz be, hogy ne kelljen újra és újra beírnod a formai részeket
  • Minden árajánlatkérőhöz csatolhatsz jogi szöveget is. Ugyanúgy kezelheted az árajánlatkérő dokumentumot, mint bármelyik munkavégzés dokumentumot

Az árajánlatkérő számlaszerű megjelenése jellemző az Innonest összes munkavégzés dokumentumára (árajánlat, megrendelő, visszaigazolás, teljesítésigazolás, munkalap, szállítólevél). A dokumentumok egyediesíthetők színben és elrendezésben, elláthatjuk őket digitális aláírással, és kezelhetjük azokat az ügyfélfiókban. Hogy néz ki egy minimalista árajánlatkérő? 

A modul minden miniÜgyvitel csomag része, a többi csomag esetén pedig a többi modullal megegyező 490 Ft + áfa / hó vagy 4900 Ft + áfa / év áron vásárolható meg. A modul jelenleg beta verzióban fut. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát

Tovább olvasom »

Mi az a globális árkezelő?

A piaci hatásoknak köszönhetően egyre több ügyfelünk kényszerül áremelésre. Drágulnak a szállítási költségek, drágulnak az alapanyagárak, nehéz lépést tartani az egyre hektikusabb gazdasági eseményekkel. Sokan

Tovább olvasom »