A Számlázz.hu adatkapcsolat előnyei

Az SSO összekötéssel könnyebb kezelni a webshopos rendeléseket! Ha a webáruházad össze van kötve a Számlázz.hu-val, a rendelésekből létrejött számlákból az Innonest automatikusan megrendelőlapot készít és levonja készletről a szükséges termékeket.

Mi az SSO?


Az SSO (Single Sign-On) egy webes egyszeri bejelentkezési módszer, amely olyan speciális formája a szoftveres azonosításnak, ami lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egy adott rendszerbe való belépéskor mindössze csak egyszer azonosítsa magát és ezután a rendszer minden erőforrásához és szolgáltatásához további autentikáció nélkül férhessen hozzá. Tehát, ha az Innonest Regisztrációt a “Regisztráció Számlázz.hu fiókkal” gombra kattintva végezted vagy alkalmaztad a “Számlázz.hu összekötés” opciót, akkor te SSO kapcsolattal használod az Innonest fiókot a Számlázz.hu fiókoddal. 

Miért jó ez neked?


Mert a háttérben az Innonest olyan beállításokat kaphat meg a Számlázz.hu-tól, amely a számlázáshoz szükséges és így nincs szükség ugyanazon beállítások újbóli manuális beállítására az Innonestben. Ezen kívül, ha a számlázási profilod bankszámlaszámát módosítod vagy új számlasorszám előtagot hozol létre, akkor az Innonest megkapja ezeket az információkat.  


A Számlázz.hu adatkapcsolat előnyei

Amennyiben rendelkezel SSO adatkapcsolattal és 2020 április 20. után regisztráltál a rendszerben, nincs szükséged ennek beállítására, mert automatikusan megtörtént a profilod létrehozása során. Ha 2020 április 20. előtt hoztad létre az Innonest fiókod, lehetőséged van ennek az adatkapcsolat a beállítására, amely az alábbi előnyökkel jár: 

  • Közvetlenül létrehozhatsz díjbekérőket
  • Amennyiben a díjbekérőt kifizették Számlázz.hu autokasszán keresztül vagy bankkártyával, tehát a fizetés teljesült, akkor a díjbekérőből létrejött számlát automatikusan megkapja az Innonest. Ha a díjbekérőn olyan tétel szerepelt, amely a készletről származik, akkor a kifizetés után létrejött számla automatikusan levonja a raktárkészletől a szükséges termékeket. Mindezt teljesen automatikusan végzi a rendszer. 
  • Szinkronizálja a számlák fizetési sátuszát, tehát láthatod az Innonestben is, mely számlák kifizetése nem teljesült még
  • Lehetőséget nyújt WEBSHOP rendelések kezelésére: amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket. Ehhez nincs szükség külön Innonest integrációra, minden megy magától! Ennek használatához egy valamire kell ügyelned, hogy a webshopodban lévő termékek termékazonosítója meg kell hogy egyezzen az Innonest terméktörzsben lévő termékek termékazonosítójával. Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

5 érv a vonalkódolvasók mellett

Az Innonestnél nagyon hatékonynak tartjuk a vonalkódolvasókat: egyrészt ésszerűsítik az adatok feldolgozását, másrészt garantálják a hibamentes beazonosítást. Szerencsére egyre több hazai vállalkozás dönt úgy, hogy

Tovább olvasom »

Így készül az Innonest árajánlat

Adj profi árajánlatot ügyfeleidnek! Az elkészült árajánlatot azonnal, rendszeren belül küldheted emailben és számlázhatod is! Kompakt megoldást kínálunk egyéni és kisvállalkozóknak. Árajánlatunk formája valamennyi pályázati

Tovább olvasom »