A Számlázz.hu adatkapcsolat előnyei

Az integráció egyik legnagyobb előnye, hogy naprakészen tart a pénzügyekben a munkákkal kapcsolatban is, az Innonestben munkalapokhoz tudod társítani a számlákat, ami alapján profitot is számolhatsz.

Az SSO (Single Sign-On) egy webes egyszeri bejelentkezési módszer, amely olyan speciális formája a szoftveres azonosításnak, ami lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egy adott rendszerbe való belépéskor mindössze csak egyszer azonosítsa magát és ezután a rendszer minden erőforrásához és szolgáltatásához további autentikáció nélkül férhessen hozzá. Tehát, ha az Innonest Regisztrációt a “Regisztráció Számlázz.hu fiókkal” gombra kattintva végezted vagy alkalmaztad a “Számlázz.hu összekötés” opciót, akkor te SSO kapcsolattal használod az Innonest fiókot a Számlázz.hu fiókoddal. 

Miért rendkívül hasznos?

Mert a háttérben az Innonest olyan beállításokat kaphat meg a Számlázz.hu-tól, amely a számlázáshoz szükséges és így nincs szükség ugyanazon beállítások újbóli manuális beállítására az Innonestben. Ezen kívül, ha a számlázási profilod bankszámlaszámát módosítod vagy új számlasorszám előtagot hozol létre, akkor az Innonest megkapja ezeket az információkat.  

Mik a konkrét előnyök?

Amennyiben rendelkezel SSO adatkapcsolattal és 2020 április 20. után regisztráltál a rendszerben, nincs szükséged ennek beállítására, mert automatikusan megtörtént a profilod létrehozása során. Ha 2020 április 20. előtt hoztad létre az Innonest fiókod, lehetőséged van ennek az adatkapcsolat a beállítására, amely az alábbi előnyökkel jár: 

  • Közvetlenül létrehozhatsz díjbekérőket

  • Amennyiben a díjbekérőt kifizették Számlázz.hu autokasszán keresztül vagy bankkártyával, tehát a fizetés teljesült, akkor a díjbekérőből létrejött számlát automatikusan megkapja az Innonest. Ha a díjbekérőn olyan tétel szerepelt, amely a készletről származik, akkor a kifizetés után létrejött számla automatikusan levonja a raktárkészletről a szükséges termékeket. Mindezt teljesen automatikusan végzi a rendszer.

  • Szinkronizálja a számlák fizetési státuszát, tehát láthatod az Innonestben is, mely számlák kifizetése nem teljesült még.

  • Lehetőséget nyújt WEBSHOP rendelések kezelésére: amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket. Ehhez nincs szükség külön Innonest integrációra, minden megy magától! Ennek használatához egy valamire kell ügyelned, hogy a webshopodban lévő termékek termékazonosítója meg kell hogy egyezzen az Innonest terméktörzsben lévő termékek termékazonosítójával. Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Így készíthetsz Innonest árajánlatot

Adj profi árajánlatot ügyfeleidnek! Az elkészült árajánlatot azonnal, rendszeren belül küldheted emailben és számlázhatod is! Kompakt megoldást kínálunk egyéni,- mikro,- és kisvállalkozóknak. Árajánlatunk formája valamennyi

Tovább olvasom »

Távmunka perspektívák 2022

Versenyképességi tényező, hogy egy cég infrastruktúrája elég fejlett-e ahhoz, hogy távmunkába küldhesse a munkatársait? A Home Officenak rengeteg előnye van munkáltatói és alkalmazotti szempontból is, a

Tovább olvasom »