Élj a kedvezményekkel, próbálj ki mindent!

Több lehetőséget biztosítunk az Innonest iránt érdeklődőknek arra, hogy mielőtt belevágnak az adminisztrációjuk rendezésébe, megismerkedjenek az online ügyviteli rendszer sajátosságaival. Sorra vesszük a lehetőségeket.

Ajánlhatják a barátok, meggyőzhet a weboldaluk, a nem szórakozásra fejlesztett rendszereket érdemes belülről is megvizsgálni, mielőtt eldöntjük, hogy melyiket választjuk. Az Innonest megismeréséhez annyi időt kapsz, amennyire szükséged van!

  • 30 napos beköltözős időszak

Az első és legfontosabb lépés az ismerekedésben, hogy minden kötelezettség nélkül 30 napig ingyenesen biztosítjuk számodra a teljes ügyviteli programot. Ehhez nem kell mást tenned, mint regisztrálnod az oldalon. A regisztrációval automatikusan megnyílik számodra a lehetőség, hogy bármilyen modulunkat és funkciónkat kipróbálhasd!


Figyelem! A rendszer élesben működik! Első körben küldj magadnak egy árajánlatot, meglátod, hogy milyen kényelmes!

  • 7 napos ismerkedős

Olvasd el, hogy mi történik, ha lejár a póbaidőszakod. Ekkor kell ugyanis eldöntened, hogy milyen csomagot és milyen modulokat szeretnél használni. Ha úgy gondolod, hogy vannak olyan olyan modulok, amik a csomagodban nem aktívak, de szeretnéd kipróbálni azokat, mindegyikre kérheted a 7 napos modulpróba lehetőséget. Erről itt olvashatsz többet: 7 napos modul próba!

  • 7 napos vakációs

Ha egy hónap egy pillanat alatt elszaladt, de te még nem győződtél meg arról, hogy rendszerünk hasznos lehet a számodra, kérj tőlünk bátran még egy hetet e-mailben vagy a Facebook oldalunkon!

További érdekes bejegyzések

5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát

Tovább olvasom »

5 érv a vonalkódolvasók mellett

Az Innonestnél nagyon hatékonynak tartjuk a vonalkódolvasókat: egyrészt ésszerűsítik az adatok feldolgozását, másrészt garantálják a hibamentes beazonosítást. Szerencsére egyre több hazai vállalkozás dönt úgy, hogy

Tovább olvasom »