Ismerd meg a kerékpárszerviz modult!

Imádjuk a szervizeket, ennek több oka is van. Egyrészt vállalatilag vonzódunk mindenféle szerelő tevékenységhez, másrészt az ügyviteli szoftver szinte minden funkcióját be tudtuk építeni a nekik szánt felületbe. 

Fontos tudnod, hogy az Innonestben kerékpár szinten gyűjtjük és használjuk az információkat. Ez azt jelenti, hogy a kerékpár bármilyen tulajdonságára, tulajdonosára, színére, márkájára, alvázszámára keresve azonnal megtalálhatod a rendszerben az összes vele kapcsolatos megrendelőlapot, munkalapot, árajánlatot, átvételi elismervényt, beszerzési dokumentumokat, munkaóra számot, kvázi egy kész szervizkönyvet.  

Szerviztörténet

Ha sok kerékpárt szervizelsz, annál jobb! Egyrészt két perc alatt importálhatod egy excelből az összes kerékpárt (korlátlan számban) az összes adatával együtt, másrészt a profi készletkezelő modullal összekötve egy egészen új adminisztrációs multiverzumba léphetsz! 

A szervizelt biciklikhez a felvitt adatok alapján  a fentebb említett szerviztörténeti naplót készíthetünk, ez mutatja milyen dátummal, milyen munkalapon, – E-bike esetében milyen kilométeróra állással-, milyen javítást végeztek, mely alkatrészek lettek cserélve, minden olyan információt megmutat, ami megfelel egy elektronikus szervizkönyvnek. 

Jó, ha tudod!


Ez csupán érdekesség, de több szerviz ügyfelünk is jelezte, hogy sajnos a munkatársak néha elfelejtik felvenni a szervizelt kerékpár tulajdonosának az adatait. Kellemetlen számukra, ha a tulaj egy hét múlva felháborodva hívja őket, hogy miért nincs kész a gondozásra beadott kerékpár, mikor a javításra mindössze két napot ígértek. Az ilyen jellegű adminisztrációs hibákon úgy tudtunk segíteni, hogy kötelezővé tesszük a szervizmunkalapon a tulajdonos adatainak megadását, így biztosan nem fordulhat elő az elérhetetlen ügyfél esete. 

A kerékpárszerviz modul készletet is kezel.  Az Innonest automatikusan levonja a készletből az alkatrész cseréjét, sőt, a munkalapon feltünteti a szereléssel eltöltött munkaóra díját is. A készletkezelésünkek két módja van, a kettő között alapvetően az a különbség, hogy a profit integrálni tudjuk a munkavégzés dokumentumokkal, az egyszerű készletkezelés pedig csak a készlet változását kezeli. 

Nézd meg hogyan működik a rendszer!

További érdekes bejegyzések

Távmunka perspektívák 2022

Versenyképességi tényező, hogy egy cég infrastruktúrája elég fejlett-e ahhoz, hogy távmunkába küldhesse a munkatársait? A Home Officenak rengeteg előnye van munkáltatói és alkalmazotti szempontból is, a

Tovább olvasom »