Éljen! Már bárki számlázhat az Innonestből!

Hallgass az ügyfeleidre és egyszerűsítsd a rendszert! Ez a két legfontosabb elvünk, ezekhez mindig tartjuk magunkat. Ezen elvek mentén arra jutottunk, hogy mostantól bárki számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy számlázzon az Innonestből. Minden Számlázz.hu ügyfél használhatja az Innonestet és minden ügyfelünk állíthat ki számlát az Innonestes fiókjából. Az adminisztráció és számlázás sosem volt ilyen egyszerű.

Mint a borsó meg a héja, a mondatvégi írásjel a mondat végén, úgy egészíti ki egymást az Innonest és a Számlázz.hu. A két rendszer együttes használatával komfortosabbá válnak a munkakörülmények, átláthatóbbá válik a céges adminisztráció, gördülékenyebb lesz a könyvelővel folytatott kommunikáció és ami a legfontosabb:

Magabiztossá tesz a tudat, hogy logikus és összehangolt rendszerek segítenek a napi döntésekben. 

Ha Számlázz.hu ügyfél vagy, a két rendszer automatikusan összekapcsolódik, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba, megszakítás nélkül folytathatod a munkát. Az integrációnak köszönhetően az Innonest könnyen együttműködik a Számlázz.hu rendszerével, így csökkentve az adminisztrációs terheket. Jó példa erre, hogy az Innonestből kiküldött számlák tételei csökkentik a készletet.

A két rendszer eddig is tökéletesen működött egymással, azonban csak akkor lehetett elérni az Innonest szolgáltatásait, ha a Számlázz.hu-ban #digitál vagy #profi csomag előfizetést választott ügyfelünk. Ez változott meg 2021 decemberében,

utat nyitva az egyéni, -és kisvállalkozások tömegei számára, hogy kis anyagi ráfordítás mellett maximálisan kihasználják a nekik szánt online ügyviteli rendszer előnyeit.

(Például a Számlázz.hu #start csomag és az Innonest Smart csomag együttes éves díja akár már 30 150 forint + Áfa ártól elérhetők.)

5+1 népszerű online ügyviteli funkció

Az Innonestben az árajánlattól a számlázásig a munkaórák kezelésén át mindent egyetlen felületen kezelhetünk. A dokumentumok használata egyszerű, a rendszer minden bevitt adatot, terméket és kínált szolgáltatást megjegyez, így egyszerűsítve a mindennapos munkavégzést.

  1. Árajánlat készítése
  2. Munkalap létrehozása
  3. Megrendelőlap írása
  4. Szállítólevél kiállítása
  5. Teljesítésigazolás készítése
  6. Számlázás a Számlázz.hu-val

Általános ügyvitel, tevékenységi körökre szabott kiegészítőkkel

Az általános ügyviteli funkciók mellett az Innonest tevékenységi körük alapján szólítja meg a vállalkozókat. A gépjárműszervizeknek szánt programot gépjármű nyilvántartóval egészítettük ki, a kerékpárszervizeknek kerékpár nyilvántartóval. A karbantartók számára készített program szerviztörténeti naplót is tartalmaz, a raktárkészlettel rendelkezők pedig olyan komplex programot kapnak, ahol a rendszer polc szinten kezeli az árut, akár több raktárban is. Gyári szám alapú kezelés, termékkövetéssel és jogosultságkezeléssel. Egy marketinges cégnek erre nincs szüksége, de egy alkatrész szakáruház összecsapja örömében a két kezét, ha meglátja ezeket a funkciókat.

Kiknek ajánljuk?

  • Szervizeknek
    Gépjárműszervizek, futómű szervizek vagy olyan tevékenységet végző vállalkozásoknak, akik szeretnék nyilvántartani ügyfeleik gépjárműveit. Elektronikai eszközök vagy műszaki berendezések szervizelésével foglalkozó vállalkozásoknak, legyen szó PLC vezérlésről, klíma, felvonó, futószalag, szárítógép stb. javításáról. Kerékpárszervizeknek, az ügyfelek kerékpárjainak nyilvántartására és az azokkal kapcsolatos munkák kezelésére. Általános szerviztevékenységet folytatóknak az ügyfelek berendezéseinek, eszközeinek nyilvántartására.

  • Kivitelezőknek, Karbantartást végző cégeknek
    Generálkivitelezők, gáz, víz, villany szerelők és társasházak karbantartói számára átlátható adatkezelést biztosítunk. Elektronikai eszközök vagy műszaki berendezések szervizelésével és karbantartásával foglalkozók is számíthatnak a rendszerre.

  • It-, és biztonságtechnikai vállalkozásoknak
    Tűzvédelmi berendezések, riasztórendszerek, kamerák telepítésével, távfelügyelettel foglalkozó cégeknek.

  • Egyéni vállalkozóknak
    Kreatív szakemberek és tanácsadók, az építőiparban dolgozók és informatikai szektor képviselői, bárkinek hasznos, aki árajánlatot és számlát állít ki.

  • Mesterembereknek
    Nincs elfelejtett ígéret, elkavart telefonszám, hibás adminisztráció! Mi vagyunk a mesteremberek irodavezetői, raktárosai és pénzügyesei. Fókuszban az asztalosok, esztergályosok, kovácsok, bádogosok, kőművesek, lakatosok, elektromos kapuszerelők, és mindenki, aki árajánlatot ad ki, munkalapot ír és számláz.

  • Készletet kezelő vállalkozások
    Korlátlan számú terméket kezelhetsz rendszerünkben, amiket akár árkategóriák szerint is csoportosíthatsz. Többek között minimum készlet, termékfogyás követés és termékmozgásnapló segíti a napi munkádat. Polc szinten kezelhetjük a raktárakat, a termékek bevételezésére több kényelmi funkció közül választhatsz.

Díjcsomagok és számlázás

Az Innonestet minden Számlázz.hu ügyfél használhatja, és minden Innonest ügyfél állíthat ki számlát, de van pár megkötés.

  • #start, #digiál és #profi csomagokban, AGENT díj nélkül lehet korlátlan számú számlát kiállítani az Innonestből
  • A #profi csomagnak kétségtelen előnyei vannak, többek között kiállíthatsz díjbekérőt és devizaszámlát is.

    *A Számlázz.hu csomagnak megfelelő szolgáltatások érheted el

Az Innonest 30 napig ingyenesen kipróbálható minden funkcióval és moduljával együtt, így a próbaidőszak lejárta után a vállalkozó csak azt fizeti ki, amit használni szeretne. Ha menet közben újabb modulokat szeretnél kipróbálni, az is megteheted, az Innonest újabb 7 napot biztosít mindenkinek arra, hogy kipróbálja azokat a modulokat, amiket aztán megvásárolhat a csomagja mellé. 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

7 napos modul próba!

A modul próba lényege, hogy felmérhesd, milyen modulokra van igazán szükséged. Amennyiben valaki előfizetőnk, de nem miniÜgyvitel (ők mindent korlátlanul használhatnak) csomagot használ, lehetőséget biztosítunk

Tovább olvasom »