Általában egyszerű eldönteni, hogy melyik Innonest program illik a vállalkozásodhoz, de vannak esetek amikor jól jön egy kis segítség a választáshoz. Elmondjuk, hogy melyik programot milyen tevékenységhez fejlesztettük.
Az Innonest adminisztrációs és ügyviteli rendszer sokrétűen felhasználható, ezért tevékenységi körökre, programokra bontottuk a szolgáltatásunkat. A tevékenységi körnek megfelelő programok különböző extrákat tartalmaznak, amik az általános ügyviteli és adminisztrációs funkciókat egészítik ki.
A járműszervizek számára az ügyféltörzset járműnyilvántartóval egészítettük ki, a karbantartók számára speciális egyedileg paraméterezhető adatmezőket hoztunk létre, a webshopoknak és raktárkezelők számára a beszállítói partnereikkel kapcsolatos plusz információk és kényelmi megoldásokat biztosítunk.
Tudtad..?
Minden programhoz tartoznak szolgáltatáscsomagok, amiket az árak menüpontra kattintva nézhetsz meg. Tudtad, hogy a szolgáltatás végső díját tulajdonképpen te alakítod? Belépés után az előfizetés/díjcsomagok menüpontban személyre szabhatod az árat, így csak azért fizetsz majd, amit tényleg használsz. Próbáld ki! Az Innonestet az első hónapban díjmentesen használhatod!
Melyik tevékenységi körhöz melyik program illik?
Általános ügyvitel program
Speciális funkciója:
Árajánlattól a számlázásig minden munkafolyamatot, terméket és ügyfelet egy helyen kezelhetsz. Teljeskörű ügyviteli rendszert biztosítunk, ahol minden adat összefügg, minden ügylet nyomonkövethető, és visszakereshető. Szolgáltatáscsomagtól függ, hogy mennyire szeretnéd komplexen használni a rendszert.
Kinek ajánljuk:
Annak, aki szeretné csökkenteni az adminisztrációra fordított időt, annak aki egyetlen programon belül szeretné kezelni a cége adminisztrációs és ügyviteli folyamatait az árajánlattól a számlázásig, annak, akinek fontos, hogy ismerje az ügyfelekkel kötött összes ügyletet és speciális igényeket, annak aki készletet kezel és annak is, akinek fontosak a céggel kapcsolatos gazdasági/pénzügyi kimutatások.
Ajánlott olvasmány a témában:
A digitális eszközök biztonságos hátteret nyújtanak – Prosmarts Solutions Kft.
A ProSmarts Solutionst egy baráti-családi hármas alapította, miután megelégelték a multi környezetet és váltani akartak. Összefogtak és építettek maguk köré egy olyan céget, ami mágnesként vonzza az üzleti lehetőségeket és az ügyfeleket.
Járműszerviz program
Speciális funkciója:
Az általános ügyviteli programot (többek között) gépjármű nyilvántartóval, jármű és szerviztörténeti naplóval és esedékes műszaki vizsga értesítővel egészítettük ki.
Kinek ajánljuk:
Autószerelőknek, műhelyeknek.
Részletes leírást a járműszerviz program oldalunkon találsz: Járműszerviz program
Szerviz, karbantartás program
Speciális funkciója:
Műszaki eszközökkel kapcsolatos adatkezelés és adminisztrációt biztosítunk. Rendszerünkben (többek között) telephely szerint is nyilvántarthatók az ügyfelek eszközei és berendezései, azok elemei és alkatrészei.
Kinek ajánljuk:
Elektronikai eszközök vagy műszaki berendezések (PLC vezérlésről, klíma, felvonó, futószalag, szárítógép) szervizelésével, javításával foglalkozó vállalkozásoknak.
Részletes leírást a szerviz/karbantartás program oldalunkon találsz: Eszközök, berendezések szervizelésének programja
Ajánlott olvasmány a témában:
Amit régen több ember csinált, ahhoz most kevesebb is elég – BD Cool Kft.
A BD Cool Kft. 2011-ben indult, nagyvállalatok partnereként ipari hűtéstechnikai berendezések üzemeltetésével és karbantartásával, egyedi hűtőberendezések tervezésével foglalkozik. A főként alvállalkozókkal együttműködő cég története több szempontból is kifejezetten tanulságos. “A nagy
Kerékpárszerviz program
Speciális funkciója:
Kerékpárok nyilvántartásában és az azokkal kapcsolatos munkák kezelésében nyújt hatékony segítséget a program. Kezelheted a felhasznált anyagokat és alkatrészeket, készíthetsz árajánlatot, szerviztörténeti naplóval pedig minden ügyfél minden szervizét pontosan nyomonkövetheted.
Kinek ajánljuk:
Kerékpárszervizeknek ajánljuk!
Részletes leírást a kerékpárszerviz program oldalunkon találsz: Kerékpárszerviz program
Egyéb szerviz program
Speciális funkciója:
Egyedileg paraméterezhető szerviztevékenység végzésére ajánljuk. A programban saját adatmezők hozhatók létre speciális mérőegységekre vagy eszközökre.
Kiknek ajánljuk:
Ideális választás azok számára, akiknek nincs szükségük járműtörzsre, kerékpártörzsre vagy az ügyfelek berendezéseinek, eszközeinek nyilvántartására.
Részletes leírást az egyéb szerviz program oldalunkon találsz: Megoldás egyéb szerviztevékenységre
Általános karbantartás program
Speciális funkciója:
Átlátható és nyomonkövethető adminisztrációt kínál, kezeli többek között a feladatkiosztást, az anyagok és a költségek nyilvántartását is.
Kiknek ajánljuk:
Víz, gáz, villanyszerelők, társasházkezelők és karbantartók számára ideális választás.
Részletes leírást az általános karbantartás program oldalunkon találsz: Általános karbantartás program
Épületgépészet, generálkivitelezés program
Speciális funkciója:
Figyel a határidőkre és költségkeretekre, nyilvántartja a munkatársak munkaóráit és távolléteit, nyomonköveti az anyagmozgásokat. A Projektkezelési modulban minden munka projektszinten kezelhető, a bevitt adatok alapján képesek vagyunk arra, hogy megmondjuk, hol tart az adott munka a tervezetthez képest, eddig mennyit költöttünk, ez hány százaléka a tervezett büdzsének, és a tervezetthez képest mennyi időbe telik az elvégzése.
Kiknek ajánljuk:
Generálkivitelezők számára ideális választás.
Részletes leírást az épületgépészet program oldalunkon találsz: Generálkivitelezés program
Biztonságtechnika program
Speciális funkció:
Az ügyfelek és berendezéseik adatainak nyilvántartása mellett kezelhetsz párhuzamos telepítéseket, nyomon követheted a telepített eszközök karbantartásait, feladatokat, hibajegyeket rendelhetsz a munkatársakhoz.
Kinek ajánljuk:
Riasztórendszerek, távfelügyelet, kamerarendszerek telepítésével foglalkozó vállalkozásoknak ajánljuk.
Részletes leírást a biztonságtechnika program oldalunkon találsz: Biztonságtechnika program
Ajánlott olvasmány a témában:
Összehangolt rendszerekkel lehet csak sikeresen tervezni – BConsulting Kft.
A BConsulting Kft-ről beszélhetünk úgy, mint az egyik kiemelt partnerünkről, de akár úgy is mint a digitális átalakulás úttörőjéről, elsőszámú követendő példájáról. A vállalkozás az egyik legkreatívabb szereplője a magyar biztonságtechnikai piacnak. Innovációs képességük követendő
Tűzvédelem program
Speciális funkció:
Ebben a programban is megtalálható a projektkezelés modulunk, mellyel lépésről lépésre ellenőrizhető, hogy hogyan haladnak a munka az adott telepítésnél. A karbantartási napló és az eszköznyilvántartó is hasznos segítség.
Kinek ajánljuk:
Tűzvédelmi berendezések telepítésével karbantartásával foglalkozók cégek számára ideális.
Részletes leírást a tűzvédelem program oldalunkon találsz: Tűzvédelem program
Mesterember program
Speciális funkció:
Általános ügyvitelt és biztos, rendezett adminisztrációt kínálunk. Egyszerű számlázás, gyors árajánlatkiadás, munkalapok, munkaórák kezelése egy helyen.
Kinek ajánljuk:
Asztalosok, esztergályosok, kovácsok, bádogosok, kőművesek, ect. számára fejlesztve!
Részletes leírást a mesterember program oldalunkon találsz: Mesterember program
Szabadúszó program
Speciális funkció:
Rendszerünkben cégmérettől függetlenül bárki rendezheti az adminisztrációját, kezelheti az ügyfeleit, termékeit és szolgáltatásait, rendben tarthatja a napi ügyeket.
Kinek ajánljuk:
Esküvői fotósok, SEO szakemberek, virágkötők, katások számára nyújtunk egyszerű, de kompakt adatkezelést
Részletes leírást a szabadúszó program oldalunkon találsz: Szabadúszó program
Készletkezelés program
Speciális funkció:
Rendszerünkben többek között lehetőség van többszintű raktár és polc kezelésre, beszállítókhoz köthető készletnyilvántartásra, mérlegelt átlagár szerinti bevételezésre is. Termékfogyásnapló, minimum készlet figyelmeztetés, csoportos termékbevételezés, és még sok egyéb funkciónk segíti a vállalkozásokat a napi munkában. Ha szeretnéd, a számla a készletet is kezeli.
Kinek ajánljuk:
Készletkezelőnket azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik szeretnék készletüket átláthatóan kezelni és nincs szükségük FIFO alapú készletkezelésre.
Részletes leírást készletkezelés program oldalunkon találsz: Készletkezelés program