modul > általános karbantartás program

ÁLTALÁNOS KARBANTARTÁS PROGRAM​

Kapcsolódó modulok

Segítséget nyújtunk ügyfeleid precíz nyilvántartásában és a céges adminisztráció átláthatóbbá tételében. A munkalapokhoz a tételek mellett a szolgáltatásokat és a ráfordított munkaórákat is rögzítheted. A munkalapból egy kattintással készíthetsz árajánlatot, amit hitelesítve, digitális aláírással küldhetsz tovább az ügyfélnek a rendszerből. Kezeljük a feladatkiosztást, az anyagok és a költségek nyilvántartását is. 

Érdemes kipróbálnod! 30 napig ingyenes!

A karbantartás programban a szolgáltatáscsomag függvényében az alábbi modulok érhetők el:

Árajánlat, e-árajánlat

Automatizált rendszerünknek köszönhetően egyetlen adatot sem kell kétszer rögzítened, minden ügyfél, termék, és szolgáltatás adatot megtalálsz amivel dolgozni szeretnél, így értékes órákat spórolhatsz!

Átvételi elismervény

Legyen szó foglalóról, előlegről vagy egy ügyféltől átvett gépjármű, berendezés, eszköz átvételéről. Programunkkal elkészítheted az erről szóló átvételi igazolást.

Belső üzenetküldés

Belső üzenetküldésünknek két fontos szerepe van. Egyrészt üzenetet küldhetsz a az adott feladatot végző munkatársnak, másrészt ezen a rendszeren keresztül küldhetsz ajánlatokat, munka-dokumentumokat az ügyfeleidnek.

Beszerzési megrendelőlap

Rendszeresen adsz le rendelést beszállítóid felé? Ezzel a modullal megrendelőlapot állíthatsz ki a beszállítóidnak! Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően!

Digitális aláírás

Digitális aláírás funkciónknak köszönhetően lehetőséget biztosítunk arra, hogy egy pillanat alatt hitelesíthesd a dokumentumaidat. Egyszerűen, tableten vagy okostelefonon.

Dokumentum iktató

Bejövő és kimenő elektronikus és papíralapú dokumentumok iktatása, kezelése egyszerűen, kategorizálva.

Dolgozók nyilvántartása

Rögzítheted dolgozóid adatait, hozzáférést adhatsz a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával.

Eszközök, berendezések

Nyilvántarthatod ügyfeleid berendezéseit, eszközeit, amelyeket telephelyhez is köthetsz. A berendezésekkel végzett munkákról, karbantartásokról szerviztörténeti napló készül.

Feladatkezelés

Tárold napi teendőidet, amelyeket akár a munkalapokhoz/munkákhoz is köthetsz. Kioszthatsz feladatokat a munkatársaidnak, jelezve azok határidejét.

Megrendelés visszaigazolás

Készítsd el a megrendelés visszaigazolást egy perc alatt! Lehetőség van feladatok létrehozására is a megrendelés visszaigazolásokhoz.

Megrendelőlap

Az elkészült árajánlatokból egy kattintással készíthetsz megrendelőlapot, amelyet digitálisan aláírhatsz és e-mailben kiküldhetsz az ügyfeleidnek.

Munkalap

Az elkészült árajánlatokból egy kattintással készíthetsz megrendelőlapot, amelyet digitálisan aláírhatsz és e-mailben kiküldhetsz az ügyfeleidnek.

Munkaóra kezelés

Megszabadítunk a munkaidő-nyilvántartás adminisztrációjától! Pontosan nyomon követheted, hogy az adott munka, feladat elvégzéséhez melyik munkatársnak mennyi időre volt szüksége.

Naptár modul

A rendszert használva bármikor, bármely folyamat közben rögzíthetünk bejegyzést. Az Innonest naptárába bejegyzett emlékeztetők minden Android és iOS eszköz naptárában megjelennek.

Pénzügy és költségek

Nyomon követheted céges kiadásokat, bevételeket. Kimutatást adunk az időszakos költségekről, legyen szó készpénzes vagy utalásos fizetésről.

Projektkezelés

Idő és költségkeretet adhatsz meg. Projekt szinten kezelhetsz minden munkát, feladatot, költséget. Projektkezelésünkkel a párhuzamosan futó munkák is átláthatóvá válnak.

Raktárkezelés

Készleten lévő termékeket nyilvántarthatod raktárba vagy akár polcokba rendezve. Lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is. A raktárakhoz jogosultságok állíthatóak be.

Szállítólevél

Szoftverünk segítségével egy pillanat alatt elkészítheted a szállítóleveleket, amely segítségével a termékek helyváltoztatását és a megrendelés teljesítését igazolhatod.

Számlázás a Számlázz.hu-val

Számlázz.hu integrációnknak köszönhetően egy kattintással számlázhatod az elkészült megrendelőlapot, munkalapot vagy akár a készleten lévő termékeket anélkül, hogy kilépnél az Innonestből.

Szolgáltatások

Rögzítheted, nyilvántarthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos szolgáltatásokat az árakkal együtt. Ennek segítségével felgyorsul a munkalapok, árajánlatok létrehozása.

Távollét nyilvántartó

Előre felviheted a tervezett szabadnapokat és a munkaszüneti napokat! A rendszer a ténylegesen ledolgozott napokkal és munkaórákkal kalkulál.

Termék-, készletkezelés

Korlátlan számú terméket kezelhetsz rendszerünkben, amiket akár árkategóriák szerint is csoportosíthatsz. Többek között minimum készlet, termékfogyás követés és termékmozgásnapló segíti a napi munkádat.

Tétel sablonok létrehozása

Lehetőség van termékekből, szolgáltatásokból és egyedi tételekből sablonokat létrehozni, így ezeket nem kell egyesével hozzáadni a munkavégzés dokumentumok tételeihez.

Ticket rendszer

Lehetőség van az ügyfélkapun keresztül érkező hibajegyek vagy a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott hibajegyek kezelésére.

Ügyfélfiók

Egyedi megoldásunk hozzáférést biztosít a partnereid számára egy saját ügyfélfiókhoz, ahol láthatják a számukra kibocsátott dokumentumokat.

Ügyfélkezelés

Kezeld átláthatóan ügyfeleid adatait! Nyilvántarthatod partnereid telephelyeit, irodáit. Rögzítheted a kapcsolattartókat elérhetőségeikkel együtt.

Vonalkód kezelés

Vonalkódolvasással az adminisztráció és a termék-nyilvántartás leegyszerűsödik. Nem csak a termék nevét, termékazonosítóját, cikkszámát, és a listaárat tudjuk így kezelni, de szolgáltatásokat is feltölthetünk a rendszerbe!