Leltározás az Innonestben

Számtalan hasznos elemet építettünk a készletkezelés modulunk legfrissebb funkciójába, a leltározásba. Rendszerünk megmutatja és kezeli a vezetett és a valós készletek közötti eltéréseket, valamint képes több leltározott Excel táblát egybefűzni, ami nagyban segíti a leltár áttekinthetőségét. 

Készletkezeléssel minimalizálhatod az értékesítés kiesést és optimalizálhatod a beszerzési költségeket. Világos, hogy ha gyakrabban leltározol, aktuálisabb  információid lesznek a készletedről és könnyebben reagálhatsz a váratlan eseményekre. A készletleltár funkció megoldásait felhasználói igényekre szabva alakítottuk ki, ideális azoknak, akik évente akár többször is szeretnék áttekinteni a készletüket.  

Miért érdemes évesnél gyakrabban leltározni?  

  • Pontos készletkimutatásod lesz a készletedről
  • Az eltéréseket azonnal kezelheted, rávilágíthatsz a hibás metódusokra
  • Csalhatatlanná teszi a rendszert, ha nem hagyod az év végére a teljes átvilágítást

Az éves leltározás egyetlen hátránya, hogy mindössze évente egyszer tudod megállapítani, hogy a rendszerben lévő adatok megfelelnek-e a valóságnak. Az ekkor feltárt hibák javítása, bármiféle módosítás vagy változtatás valószínűleg már elkésett művelet lesz.

Készletleltározás

A leltárív létrehozása Innonest logika szerint működik. Válaszd ki a preferált leltározási módot, a rendszer a következő lépésben összegyűjti az annak megfelelő termékeket, majd a plusz termékek importálásakor összefésüli a rendszerben található termékazonosítókat vagy vonalkódokat. Felismeri a duplikációkat, egyező tételek esetén az általunk beállított preferencia szerint felülírja vagy hozzáadja a meglévőkhöz. 

Kimutathatóvá és exportálhatóvá teszi a

  • a sikeresen importált tételeket
  • a duplikált tételeket
  • azokat, ahol nem talált egyezést, tehát nem tudja beazonosítani.
 

A termékeket vonalkód vagy termékazonosító alapján azonosítja be, a rendszerbe Excel fájlok importálhatók.  

Felhasználóbarát megoldás, hogy még a leltárív lezárása előtt letölthetjük az aktuális listát, ami tartalmazza a termékazonosítót a termék megnevezését az aktuális készletmennyiséget, és a fentebb említett eltéréseket. Ha eltérést tapasztalunk, lehetőségünk lesz a listából egyszerűen megkeresni a hiba okát. Ügyfeleink értékelik, hogy a mínuszos tételek egyetlen gombnyomással nullázhatók. 

A készletleltár funkció használatával összefésülheted a több Excel táblázatban szereplő terméktételeket is. 

Hamarosan lehetőség lesz a lokációs kezelési (polc szintű) leltározás mellett kategória alapú készletkezelésre is. Ennek előnye, hogy a termékek csoportonként is leltározhatóvá válnak, így a gyorsan pörgő termékeket folyamatosan monitorozhatjuk majd. Jó tudni, hogy leltározáson kívül is figyelemmel lehet követni a termékmozgásokat, az Innonestben minden mozgásról egyszerűen lehívható raktárbizonylatok generálunk.

Ha szeretnél elmélyülni a termék és készletkezelésünkben, irány a Tudástár! 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Bemutatjuk az Értesítésközpontot!

Sok újdonságot vezettünk be a májusi frissítéssel, többek között élesítettük legújabb kapcsolattartási csatornánkat is, az Értesítésközpontot. Eláruljuk, hogy milyen funkciók lapulnak az Innonestben elérhető kis

Tovább olvasom »