Leltározás az Innonestben

Számtalan hasznos elemet építettünk a készletkezelés modulunk legfrissebb funkciójába, a leltározásba. Rendszerünk megmutatja és kezeli a vezetett és a valós készletek közötti eltéréseket, valamint képes több leltározott Excel táblát egybefűzni, ami nagyban segíti a leltár áttekinthetőségét. 

Készletkezeléssel minimalizálhatod az értékesítés kiesést és optimalizálhatod a beszerzési költségeket. Világos, hogy ha gyakrabban leltározol, aktuálisabb  információid lesznek a készletedről és könnyebben reagálhatsz a váratlan eseményekre. A készletleltár funkció megoldásait felhasználói igényekre szabva alakítottuk ki, ideális azoknak, akik évente akár többször is szeretnék áttekinteni a készletüket.  

Miért érdemes évesnél gyakrabban leltározni?  

  • Pontos készletkimutatásod lesz a készletedről
  • Az eltéréseket azonnal kezelheted, rávilágíthatsz a hibás metódusokra
  • Csalhatatlanná teszi a rendszert, ha nem hagyod az év végére a teljes átvilágítást

Az éves leltározás egyetlen hátránya, hogy mindössze évente egyszer tudod megállapítani, hogy a rendszerben lévő adatok megfelelnek-e a valóságnak. Az ekkor feltárt hibák javítása, bármiféle módosítás vagy változtatás valószínűleg már elkésett művelet lesz.

Készletleltározás

A leltárív létrehozása Innonest logika szerint működik. Válaszd ki a preferált leltározási módot, a rendszer a következő lépésben összegyűjti az annak megfelelő termékeket, majd a plusz termékek importálásakor összefésüli a rendszerben található termékazonosítókat vagy vonalkódokat. Felismeri a duplikációkat, egyező tételek esetén az általunk beállított preferencia szerint felülírja vagy hozzáadja a meglévőkhöz. 

Kimutathatóvá és exportálhatóvá teszi a

  • a sikeresen importált tételeket
  • a duplikált tételeket
  • azokat, ahol nem talált egyezést, tehát nem tudja beazonosítani.
 

A termékeket vonalkód vagy termékazonosító alapján azonosítja be, a rendszerbe Excel fájlok importálhatók.  

Felhasználóbarát megoldás, hogy még a leltárív lezárása előtt letölthetjük az aktuális listát, ami tartalmazza a termékazonosítót a termék megnevezését az aktuális készletmennyiséget, és a fentebb említett eltéréseket. Ha eltérést tapasztalunk, lehetőségünk lesz a listából egyszerűen megkeresni a hiba okát. Ügyfeleink értékelik, hogy a mínuszos tételek egyetlen gombnyomással nullázhatók. 

A készletleltár funkció használatával összefésülheted a több Excel táblázatban szereplő terméktételeket is. 

Hamarosan lehetőség lesz a lokációs kezelési (polc szintű) leltározás mellett kategória alapú készletkezelésre is. Ennek előnye, hogy a termékek csoportonként is leltározhatóvá válnak, így a gyorsan pörgő termékeket folyamatosan monitorozhatjuk majd. Jó tudni, hogy leltározáson kívül is figyelemmel lehet követni a termékmozgásokat, az Innonestben minden mozgásról egyszerűen lehívható raktárbizonylatok generálunk.

Ha szeretnél elmélyülni a termék és készletkezelésünkben, irány a Tudástár! 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Leltározás az Innonestben

Számtalan hasznos elemet építettünk a készletkezelés modulunk legfrissebb funkciójába, a leltározásba. Rendszerünk megmutatja és kezeli a vezetett és a valós készletek közötti eltéréseket, valamint képes több

Tovább olvasom »

Üzleti témájú magyar podcastok

Az online elérhető üzleti podcastok előnye, hogy valós emberek beszélgetnek valós gazdasági vagy üzleti témákról kötetlenül. Vállalkozói életutak, stratégiák, pénzügy, jövőkutatás és fenntarthatóság, üzleti érdekek,

Tovább olvasom »

Így (szoftver)frissítünk mi

Az Innonestet az ügyfelekkel együtt fejlesztjük, minden frissítésünk tartalmaz tőlük érkező kéréseket, új funkciókat vagy módosításokat. A frissítéseink tehát nem csak biztonságossá és naprakésszé teszik

Tovább olvasom »