Fiktív esettanulmány: Hogyan veszítettem el majdnem egymillió forintot?

Játsszunk el a gondolattal, hogy egy kis kaputechnikás cég vagyunk, akik megcsíptek egy viszonylag nagy üzletet: 14 darab kaputelefonrendszer telepítését egy nagy hőerőmű irodáinak bejáratához. Figyelem, 2021-et írunk!

Hagyományos ügyvitel egy hétköznapi reggelen, valahol Budapesten…

Üllői út, valahol a Klinikák után a Nagyvárad tér felé. 8 óra 09-et mutat a digitális óra a Mondeo kombiban. Araszolok a dugóban, vagy inkább valami masszában. A feleségem a vonalban, igen, ő is araszol, csak a Hungária körúton. Gyerkőc oviban, a raktérben zörögnek-zötyögnek a szerszámaim és a 14 darab kaputelefon rendszer.

Címre viszem, beruháztam, a saját pénzemből előre megvettem, 1 milla volt. Persze van szerződésem a hőerőművel, megrendelték, dehát egymillió az egymillió, elég sok, a lakásfelújítás mellé meg különösen. Na mindegy, végre megérkezem.

Nyomom a csengőt. Semmi válasz. Késtem, az igaz, de csak 30 percet, talán szólnom kellett volna, na mindegy. Állok a kapuban, senki sehol. Egy hete még elég zsufi volt itt minden. Hívom a kapcsolattartót, nem veszi fel, mi a fene? Jó vicc. Nem is reggeliztem.

Mit tegyek, mit tegyek…. becsengetek újra, semmi. Megnézem a telefonomban az emailek között, hogy nem jött-e valami, de nem látok semmit, na, nem is frissít rendesen.

Írtam SMS-t és küldtem emailt is, még amikor egyeztettünk a készülékről. Na nem hiszem el! Ez betette a levélszemétbe?!

Várjunk csak! A főnök másik emailről írt, na ja, biztos lemondták. Mi? Miket ír ez? Ne azt vegyem meg, hanem a másikat, ez nem igaz, és a módosítási kérelem a megbeszélésünknek megfelelően és.., na szép, de bakker megvettem mind a 14 darabot és vissza se tudom így cserélni, mert nem volt a kedvezményes boltban és ezért lementem Budaörsre, hát ilyen nincs!!

De miért nem veszi fel? 

Nézzük csak, nézzük csak,  ez nem lehet világosan leírtam neki nem lehet több 5-6 emailnél, de benne van és ezt nem lehet… nem ezt nem hiszem el, tényleg beleírta, hogy változtathat, és az  email minősül megrendelésnek. Kész. 

Kiszállok a kocsiból, hátul van a felmérős füzetem, abba írok bele mindent, amire ajánlatot számolok, nincs annál jobb, abban van a memóriám. Lássuk csak, a kék vagy a piros volt? A fene, de süt a nap, a szemüvegemet meg otthon felejtettem, ezt így nem is látom jól, na de megvan, legalább ennyi. Ez az majd hazamegyek és újra megnézem. 

Na hív végre! 

Jó napot én itt állok a kapu…

Hogyhogy melyik kapu? 

Ja, azt nem láttam, elnézést, egy másik bejárat, értem és nem ma? És ezt megírták? De kérem én azt nem értem, hogy én megvettem a AXS45-ösöket.

Hogy? Semmiképpen, értem, nézze én odafigyelek, de a megrendelés, az megrendelés, és az aláírás? 

Nem írtak alá semmit? De hát az emailek és…

Jó akkor az 55-ös kell, értem, de az a helyzet, hogy…

Hogyan most mondjam meg Önnek a…?

Olvasd tovább a történetet a Számlázz.hu PARK oldalon.

További érdekes bejegyzések

Díjbekérő kiállítása az Innonestben

Számlázz.hu integrációnknak köszönhetően egy kattintással küldhetsz díjbekérőt az elkészült árajánlatból, megrendelőlapból, munkalapból, szállítólevélből és teljesítésigazolásból anélkül, hogy kilépnél az Innonestből.  Az Innonest fejlesztési irányelve szerint

Tovább olvasom »

Mit tud az Innonest kosár funkciója?

Az Innonest kosár funkciójának lényege, hogy a behelyezett eszközöket (termékeket és szolgáltatásokat) többféleképpen, csoportosan is tudjuk kezelni. A kosárba gyűjtött tételekből egy kattintással készíthetsz árajánlatot,

Tovább olvasom »