Az integráció egyik legnagyobb előnye, hogy naprakészen tart a pénzügyekben a munkákkal kapcsolatban is, az Innonestben munkalapokhoz tudod társítani a számlákat, ami alapján profitot is számolhatsz.
Az SSO (Single Sign-On) egy webes egyszeri bejelentkezési módszer, amely olyan speciális formája a szoftveres azonosításnak, ami lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egy adott rendszerbe való belépéskor mindössze csak egyszer azonosítsa magát és ezután a rendszer minden erőforrásához és szolgáltatásához további autentikáció nélkül férhessen hozzá. Tehát, ha az Innonest Regisztrációt a „Regisztráció Számlázz.hu fiókkal” gombra kattintva végezted vagy alkalmaztad a „Számlázz.hu összekötés” opciót, akkor te SSO kapcsolattal használod az Innonest fiókot a Számlázz.hu fiókoddal.
Miért rendkívül hasznos?
Mert a háttérben az Innonest olyan beállításokat kaphat meg a Számlázz.hu-tól, amely a számlázáshoz szükséges és így nincs szükség ugyanazon beállítások újbóli manuális beállítására az Innonestben. Ezen kívül, ha a számlázási profilod bankszámlaszámát módosítod vagy új számlasorszám előtagot hozol létre, akkor az Innonest megkapja ezeket az információkat.
Mik a konkrét előnyök?
Amennyiben rendelkezel SSO adatkapcsolattal és 2020 április 20. után regisztráltál a rendszerben, nincs szükséged ennek beállítására, mert automatikusan megtörtént a profilod létrehozása során. Ha 2020 április 20. előtt hoztad létre az Innonest fiókod, lehetőséged van ennek az adatkapcsolat a beállítására, amely az alábbi előnyökkel jár:
- Közvetlenül létrehozhatsz díjbekérőket
- Amennyiben a díjbekérőt kifizették Számlázz.hu autokasszán keresztül vagy bankkártyával, tehát a fizetés teljesült, akkor a díjbekérőből létrejött számlát automatikusan megkapja az Innonest. Ha a díjbekérőn olyan tétel szerepelt, amely a készletről származik, akkor a kifizetés után létrejött számla automatikusan levonja a raktárkészletről a szükséges termékeket. Mindezt teljesen automatikusan végzi a rendszer.
- Szinkronizálja a számlák fizetési státuszát, tehát láthatod az Innonestben is, mely számlák kifizetése nem teljesült még.
- Lehetőséget nyújt WEBSHOP rendelések kezelésére: amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket. Ehhez nincs szükség külön Innonest integrációra, minden megy magától! Ennek használatához egy valamire kell ügyelned, hogy a webshopodban lévő termékek termékazonosítója meg kell hogy egyezzen az Innonest terméktörzsben lévő termékek termékazonosítójával. Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket.