Tudj meg mindent a Projektkezlésünkről!

A Projektkezelési modulban minden munka projektszinten kezelhető, a bevitt adatok alapján képesek vagyunk arra, hogy megmondjuk, hol tart az adott munka a tervezetthez képest, eddig mennyit költöttünk, ez hány százaléka a tervezett büdzsének, és a tervezetthez képest mennyi időbe telik az elvégzése.

Természetesen minden integrált és kapcsolatban vagy egymással. Ez azt jelenti, hogy minden projekthez hozzárendelhetünk munkavégzés dokumentumokat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket, teljesítésigazolásokat, átvételi elismervényeket és beszerzési megrendelőlapokat) és minden dokumentumhoz hozzárendelhetünk projekteket.

Ha munkavégzés dokumentumhoz szeretnél projektet csatolni, azt a dokumentum sorában található hamburger ikonra kattintva a beállításoknál, illetve a dokumentum adatlapján lévő Projekt fülre kattintva teheted meg. Ha a projekthez szeretnél munkavégzés dokumentumot csatolni, azt a projektfőoldal bal oldalán teheted meg, kiválasztod a munkavégzés dokumentum típusát, majd létrehozod az új dokumentumot.

Munkafolyamat – Idő és költségkeret

A projektfőoldal bal oldalán láthatod, hogy hány csatolmány és egyéb dokumentum tartozik az adott projekthez, ezekre kattintva kilistázva meg is nézheted őket. A projektfőoldal közepén mutatjuk, hogy hogyan haladnak a munkatársak az adott feladatokkal. A projekthez megadhatunk idő és költségkeretet. Az új projekt létrehozásakor meg kell adnod a minimum és maximum idő és költségkeretet, ezekhez a számokhoz fogja viszonyítani a rendszer a felhasznált időt és költséget.

Lépj be most és próbáld ki!

További érdekes bejegyzések

5 érv a vonalkódolvasók mellett

Az Innonestnél nagyon hatékonynak tartjuk a vonalkódolvasókat: egyrészt ésszerűsítik az adatok feldolgozását, másrészt garantálják a hibamentes beazonosítást. Szerencsére egyre több hazai vállalkozás dönt úgy, hogy

Tovább olvasom »