A webshop rendelésből készült számla hogyan kezeli a készletet?

Számlázz.hu integrációnk lehetőséget nyújt a webshop rendelések kezelésére. Amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket.

A készletkezelés feltétele, hogy a webshopban lévő termékek termékazonosítójának egyezni a kell az Innonest terméktörzsben lévő lévő termékek termékazonosítójával. A tételek beazonosítása ez alapján történik, nem a termékek neve alapján.

Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket.

Érdemes a webshop rendeléseknek létrehozni egy külön számlasorszám előtagot és beállítani, hogy mely számlasorszám előtaggal rendelkező bizonylatokat (számlákat)küldje el a Számlázz.hu az Innonestnek.

A rendszer kizárólag ezekből fog megrendelőlapokat készíteni, a megrendelőlapon szereplő tételeket pedig levonja a készletről. A készletfogyás és a termékek mozgása nyomonkövethetővé válik a termékmozgás naplóban, a kifizetett termékek után érkező számlák pedig a Innonest pénzügy bevételi kimutatásában lesznek megtalálhatók.

További érdekes bejegyzések

Van három perced?

Ha van három perced és már használod az Innonestet, kérjük töltsd ki az ismerkedős kérdőívünket! Igyekeztünk nagyon hatékonyak lenni, hogy ne kerüljön sok idődbe elmondani,

Tovább olvasom »

Mit tud az Innonest kosár funkciója?

Az Innonest kosár funkciójának lényege, hogy a behelyezett eszközöket (termékeket és szolgáltatásokat) többféleképpen, csoportosan is tudjuk kezelni. A kosárba gyűjtött tételekből egy kattintással készíthetsz árajánlatot,

Tovább olvasom »