Mi történik, ha lejár a próbaidőszakom?


Amikor regisztrálsz az oldalon, megkérünk, hogy a tevékenységi köröd alapján válassz egy programot, ehhez kapcsoljuk hozzá az ingyenes harminc napos TRIAL időszakban a széleskörű miniÜgyvitel szolgáltatáscsomagunkat. Ahhoz, hogy az Innonest minden, számodra releváns modulját ki tudd próbálni, nélkülözhetetlen hogy tudjuk, hogy mivel foglalkozik a céged.

A tevékenységi köröd kiválasztása fontos, az általános szolgáltatások mellett ugyanis lehetőséged van arra, hogy a napi munkavégzésedhez leginkább illő programcsomagot válaszd. Van, akinek általános ügyvitelre van szüksége, árajánlatokat ír, megrendelőlapokat küld és számláz, másoknak speciális igényei vannak. A gépjárműszervizeknek szánt programot például gépjármű nyilvántartóval egészítettük ki, a kerékpárszervizeknek kerékpár nyilvántartóval. A karbantartók számára készített program szerviztörténeti naplót is tartalmaz, a raktárkészlettel rendelkezők pedig olyan komplex programot kapnak, ahol a rendszer polc szinten kezeli az árut , akár több raktárban is. Gyári szám alapú kezelés, termékkövetéssel és jogosultságkezeléssel. Egy marketinges cégnek erre nincs szüksége, de egy alkatrész szakáruház összecsapja örömében a két kezét, ha meglátja ezeket a funkciókat. A tevékenységi kör alapú program kiválasztása tehát fontos.

A próbaidőszak lejártához közeledve, – három nappal a lejárat előtt – küldünk egy figyelmeztető emailt. Ekkor érdemes cselekedni, belépni az Innonestbe, és az előfizetés menü díjszabás menüpontjában kiválasztani a neked megfelelő csomagot és funkciókat. Ha a 30 napos ingyenes időszak lejárt, két dolgot tehetsz. Az egyik hogy kérsz még 8 nap hosszabbítást, a másik, hogy előfizetsz valamelyik szolgáltatáscsomagra.

Tevékenységi kör, szolgáltatáscsomag, választott funkciók – Hogy is van ez?

Játsszuk el, hogy kerékpárszerviz vagy.


A céges tevékenységed megjelölése után a rendszer tudni fogja, hogy mely modulokat fogod előnyben részesíteni, ehhez ajánljuk a választható csomagokat is. Mivel a kerékpárszerviz nagy valószínűséggel számlázni is szeretne, ezért csak azokat a csomagokat ajánljuk fel, amiben megtalálható a számlázás modul. (A kezdő csomagban nem tudsz számlázni, az általános, alap ügyviteli funkciókat viszont már ebben a csomagban is eléred.)

A kerékpárszerviz alap programjában alapvető modulokat vehetsz igénybe, ilyen a munkalap készítése, az árajánlat kiadás, átvételi elismervény, szolgáltatástörzs, kerékpártörzs.

Ha szükséged lenne még egy-két modulra, de nem szeretnél előfizetni a széleskörű miniÜgyvitel csomagra, akkor jönnek képbe a választott funkciók.

A rendszerbe belépve, modulokat adhatsz hozzá a szolgáltatáscsomagodhoz. Ha szeretnél megrendelőlapot is készíteni, és használnád a projektkezelés modult, akkor elég csak kipipálnod a modulok sorában a jelölő mezőt, és a rendszer máris hozzáadja a modulokat a csomagodhoz. Az Innonestben minden modult 490 forint+ÁFA /hó áron használhatsz. (A webshop modul, kivétel, ára 990 forint +ÁFA /hó. Ezt akkor ajánljuk, ha szeretnéd, hogy a számla készletet kezeljen. )

Tehát, ha kerékpárszervizként szeretnéd használni az Innonestet, de nincs szükséged a miniÜgyviteli csomag összes szolgáltatására, akkor érdemes előfizetned az alap csomagra, és kipipálnod azokat a funkciókat, amik még segítségedre lehetnek a napi munka során. A rendszer minden esetben azonnal kalkulálja az árat, így teljesen személyre tudod szabni az ügyviteli programod, figyelve az ár/érték arányra.


Lépj be és próbáld ki 30 napig ingyenesen!

Ha lejárt a Trial időszakod, de úgy érzed, hogy szükséged van még egy kis időre egy-egy modul kipróbálására, lehetőséged van élni a 7 napos modulpróba lehetőséggel. Kattints a képre és tudj meg többet a modul próbáról.

Az árlistánkat megtalálod a menüpontokban, de letöltheted innen is:




friss

közösség

További érdekes bejegyzések

5 érv a vonalkódolvasók mellett

Az Innonestnél nagyon hatékonynak tartjuk a vonalkódolvasókat: egyrészt ésszerűsítik az adatok feldolgozását, másrészt garantálják a hibamentes beazonosítást. Szerencsére egyre több hazai vállalkozás dönt úgy, hogy

Tovább olvasom »
Minden amit az online ügyvitelről tudni érdemes

Mindent az online ügyvitelről

Erőn felül teljesítesz, hogy a vállalkozásod továbbra is flottul működjön?  Jó hír, hogy online ügyvitel bevezetésével tehermentesítheted a vállalkozásod, elkerülheted az emberi mulasztásból eredő felesleges

Tovább olvasom »

Fokozzuk a tempót! Itt a Gyorsmenü!

Az Innonest folyamatos stílusfrissítésen megy keresztül. Egyik legújabb megoldásunk a gyorsmenü, ami azonnali hozzáférést biztosít a gyakran használt funkciókhoz.  A gyorsmenü egyszerűn és könnyen alkalmazható, használatával

Tovább olvasom »