Rendszerünkben a dokumentumokhoz címke kapcsolható. Ennek két fő oka van: az egyik, hogy könnyebben megtalálhasd amit keresel, illetve hogy ha valami igazán fontos az adott munkával kapcsolatban, azt szem előtt tarthasd. Tehát, amit eddig különböző jegyzetekben, email piszkozatokban tároltál, azt most egy helyen, az ügyfélhez kötve azonnal meglátod.
Címkézheted a munkadokumentumokat (árajánlat, megrendelőlap, megrendelés visszaigazolás, munkalap, szállítólevél, teljesítésigazolás, átvételi elismervény, beszerzési megrendelőlap)például a telephelyre való bejutás kódjával, az emelet-ajtó kombinációjával, a kapcsolattartó mellékével, bármivel, ami számodra hasznos információval bír.
Címkék alapján a dokumentumok listázhatók is.
Fontos tudnod, hogy a címkéket a dokumentum aláírása után is módosíthatod, hiszen ezek nem jelennek meg a nyomtatott dokumentumon.
Íme egy példa: