Információ a várható díjváltozásról!

Az első negyedévben rengeteg újdonsággal készülünk, az és kényelmesebb kezelőfelület mellett megannyi felhasználóbarát megoldást integrálunk a rendszerbe. Megújul az ügyfélszolgálati rendszerünk, valamint a legtöbb ügyfélkérésnek eleget téve több funkciónkat is továbbfejlesztjük. 

Díjváltozás

Annak érdekében, hogy továbbra is a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk, emelnünk kell az árainkon. Ez a kis emelés lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is innovatív, megbízható rendszert üzemeltessünk. 

Az áremelésre egy hónap múlva, 2023. február 20-án kerül sor, és az Innonest legtöbb programcsomagját és a moduljait érinti.

Új áraink

Mint mindig, most is örülünk a visszajelzéseknek és az észrevételeknek! Ha az áremeléssel kapcsolatban felmerülő kérdésed van, kérjük vedd fel velünk a kapcsolat a hello@innonest.hu email címen!

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Fokozzuk a tempót! Itt a Gyorsmenü!

Az Innonest folyamatos stílusfrissítésen megy keresztül. Egyik legújabb megoldásunk a gyorsmenü, ami azonnali hozzáférést biztosít a gyakran használt funkciókhoz.  A gyorsmenü egyszerűn és könnyen alkalmazható, használatával

Tovább olvasom »

5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát

Tovább olvasom »

Bemutatjuk a Jótállás modult

Jótállás modulunk lényege, hogy használatával számlázáskor automatikusan jótállási jegyet készítünk azokhoz a termékekhez, amelyek rendelkeznek garanciális adatokkal a terméktörzsben.  Miért hasznos a Jótállás modul? Korlátlan

Tovább olvasom »