Így (szoftver)frissítünk mi

Az Innonestet az ügyfelekkel együtt fejlesztjük, minden frissítésünk tartalmaz tőlük érkező kéréseket, új funkciókat vagy módosításokat. A frissítéseink tehát nem csak biztonságossá és naprakésszé teszik a rendszerünket, de felhasználóbaráttá és szerethetővé is.

Az Innonest egy klasszikus szolgáltató szoftver, amiben a funkciók automatikusan frissülnek. A karbantartást, a hibajavítást és a frissítéseket mi telepítjük fel, így a felhasználóink biztosak lehetnek abban, hogy mindig a program azonos és naprakész verzióját használják. 

A frissítések főbb előnyei: 

  • Mindig egyre biztonságosabbá tesszük 
  • Új funkciókat vezetünk be
  • Mindig kényelmesebb lesz
  • Kijavítjuk a hibákat

Arra  törekszünk, hogy a felhasználóink gyorsabb, stabilabb, használhatóbb szoftvert kapjanak, ami a legjobban kiszolgálja a vállalkozásuk igényeit. 

Honnan tudjuk, hogy milyen funkciót fejlesszünk?

Mi nem tankönyvből fejlesztünk, hanem valós gyakorlati tapasztalatból. Ez azt jelenti, hogy beszélünk az ügyfelekkel, figyelembe vesszük a különböző fórumokon közzétett igényeiket, és rangsoroljuk azokat. Nagyon sokszor kapunk olyan ötletet, amit könnyen be tudunk illeszteni a programba és sokak számára teszi könnyebbé a mindennapi munkát.

Honnan tudod, hogy frissítettünk?

Ötféleképpen jelezzük a frissítést annak érdekében, egy pillanatig se érezd magad elveszettnek a rendszerben. 

Bár a frissítések ütemterv szerint történnek, nem állíthatjuk, hogy kiszámítható időközönként élesítjük őket. Folyamatosan mérlegelünk és rangsolrolunk, igyekszünk mindig reagálni a megváltozott körülményekre. Amikor elért bennünket a chip-válság, elérhetővé tettük a szabad szavas szállítási határidő megadását, a nyersanyaghiány miatti áremelkedésekre pedig bevezettük a globális árkezelő funkciónkat.  

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Van három perced?

Ha van három perced és már használod az Innonestet, kérjük töltsd ki az ismerkedős kérdőívünket! Igyekeztünk nagyon hatékonyak lenni, hogy ne kerüljön sok idődbe elmondani,

Tovább olvasom »
Minden amit az online ügyvitelről tudni érdemes

Mindent az online ügyvitelről

Erőn felül teljesítesz, hogy a vállalkozásod továbbra is flottul működjön?  Jó hír, hogy online ügyvitel bevezetésével tehermentesítheted a vállalkozásod, elkerülheted az emberi mulasztásból eredő felesleges

Tovább olvasom »

5+1 ügyviteli feladat nyárra

Üzleti szempontból a leghatékonyabb évszak az ősz, gondolnád, hogy októberben átlagosan 25 százalékkal* többet dolgozunk, mint januárban? Ősszel beindulnak a fogaskerekek, felpörög az üzleti élet, érdemes hát

Tovább olvasom »