A webshop rendelésből készült számla hogyan kezeli a készletet?

Számlázz.hu integrációnk lehetőséget nyújt a webshop rendelések kezelésére. Amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket.

A készletkezelés feltétele, hogy a webshopban lévő termékek termékazonosítójának egyezni a kell az Innonest terméktörzsben lévő lévő termékek termékazonosítójával, ugyanis a tételek beazonosítása ez alapján történik, nem a termékek neve alapján.

Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket.

Érdemes a webshop rendeléseknek létrehozni egy külön számlasorszám előtagot és beállítani, hogy mely számlasorszám előtaggal rendelkező bizonylatokat (számlákat)küldje el a Számlázz.hu az Innonestnek.

A rendszer kizárólag ezekből fog megrendelőlapokat készíteni, a megrendelőlapon szereplő tételeket pedig levonja a készletről. A készletfogyás és a termékek mozgása nyomonkövethetővé válik a termékmozgás naplóban, a kifizetett termékek után érkező számlák pedig a Innonest pénzügy bevételi kimutatásában lesznek megtalálhatók.

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Távmunka perspektívák 2022

Versenyképességi tényező, hogy egy cég infrastruktúrája elég fejlett-e ahhoz, hogy távmunkába küldhesse a munkatársait? A Home Officenak rengeteg előnye van munkáltatói és alkalmazotti szempontból is, a

Tovább olvasom »