A digitális eszközök biztonságos hátteret nyújtanak – Prosmarts Solutions Kft.

A ProSmarts Solutionst egy baráti-családi hármas alapította, miután megelégelték a multi környezetet és váltani akartak. Összefogtak és építettek maguk köré egy olyan céget, ami mágnesként vonzza az üzleti lehetőségeket és az ügyfeleket. Ez persze nem véletlen, jól tudják, hogy remek eszközökkel és megfelelő hozzáállással mindenre képesek. A ProSmarts sikersztorija a digitalizálás sikersztorija is egyben. 

“Három éve egy baráti beszélgetés során jutottunk arra a felismerésre, hogy azzal a multi környezettel, amiben mindhárman dolgozunk, már nem tudunk azonosulni. Külön-külön elértünk oda, hogy olyan dolgokhoz kell adnunk az arcunkat és a nevünket, amikkel nem értettünk egyet. Arra jutottunk, hogy felhasználjuk az eddigi tapasztalatainkat és ötvözzük a tudásunkat, erre pedig saját vállalkozást építünk” –  kezdte a beszélgetést Tonkáné Balonyi Bernadett, a ProSmarts Solutions gazdasági igazgatója, aki hozzátette, hogy üzleti modelljük kialakításánál fontos szempont volt, hogy több lábon is meg tudjanak állni. Kezdetektől fogva több divíziót alakítottak ki a cégen belül, ami jó döntésnek bizonyult, az ügyfeleik nagy részénél igény van az összehangolt szolgáltatásokra.

„Gyártás divíziónk alapvetően acélszerkezetek, egyedi alkatrészek gyártásával, míg az üzleti divízió pályázatokkal, finanszírozási megoldásokkal foglalkozik. Egyre több ügyfelünknél merült fel az igény az átgondolt marketing stratégiára, amiben szintén a mi segítségünket kérték – így jött létre a kreatív divízió, és hasonló története van az innovatív technológiai megoldásokon alapuló technológiai üzletágnak is” – mondta a gazdasági igazgató, aki hozzátette, hogy ugyan ezek egymástól teljesen különálló tevékenységek, mégis tudniuk kell összehangoltan kezelni azokat.

A ProSmarts Solutions Kft. tulajdonosai balról jobbra: Hajtó Erika, Tonka István, Tonkáné Balonyi Bernadett

A vállalkozás a pandémia ellenére is állja a sarat, a Tonkáné Balonyi Bernadett szerint sikerük titka abban áll, hogy az elmúlt három évben rugalmasan tudtak reagálni a piac igényeire és elvárásaira. Példamutató az előretekintésük, az elmúlt években hét főre bővítették a teljes dolgozói létszámot, a pandémia kellős közepén pedig úgy döntöttek, hogy kiegészítik a tevékenységünket. Kizárólagos magyarországi forgalmazói lettek az olasz Bavelloni cégnek, ami üveg- és kőmegmunkáló gépek gyártásával foglalkozik, valamint a hozzá tartozó alkatrészek és szerszámok forgalmazásával.

A külön divíziókban, párhuzamosan futó projektek mellett egy új kihívással is meg kellett küzdeniük, ez pedig a készletkezelés felépítése és készletekhez kapcsolódó üzleti folyamatok kialakítása. “Viszonylag rövid idő alatt fejlődött nagyot a cégünk, és meg kellett fogalmaznunk magunknak pontosan, hogy milyen rendszerre, rendszerekre van szükségünk a napi munkánkhoz. Mindegyik területnek megvan a maga sajátossága. A Bavelloni kapcsán szükségünk volt egy megbízható, logikus felépítésű, felhasználóbarát készletkezelőre.” 

Bármikor, bárhonnan

A készletkezelő kiválasztásának körülményei nem okoztak nehézséget a cégnek, mivel jóideje használják a Számlázz.hu-t és a vele szorosan intergált Quick.app pénzügyi szolgáltatást, nem volt kérdés, hogy az ökoszisztémában maradva megnézik, hogy mit tud az Innonest. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem néztek körbe a piacon, szelektációjukat nagyban segítette, hogy tudták mi a számukra legfontosabb szempont:  a non-stop online elérhetőség. 

“Fontos szempont volt, hogy fizikálisan bárhol is legyünk, ugyanazokat az adatokat lássuk. Terhelt helyzetben voltunk a Covid miatt (is), így a legfontosabb az volt, hogy bárhonnan elérhessük ugyanazokat az adatokat, azonnal követve a változásokat. Az online működés a home officeban tökéletes segítséget jelentett. “ – mondta Tonkáné Balonyi Bernadett, aki meglepődve tapasztalta, hogy az Innonestet használva felgyorsul a napi munka.

“Minél többet használjuk, annál jobban megszeretjük az Innonestet, mert a munkafolyamatainkat leegyszerűsíti, felhasználóbarát és könnyen érthető a kezelőfelülete. Számunkra egyelőre az árajánlat, munkalap és szállítólevél kiállítása a legfontosabb funkciója, de az aktuális projektekről is a rendszerben beszélünk egymással. Nagyon klassz, hogy megjegyzéseket tudunk hagyni egymásnak egy-egy tételnél, ez megkönnyíti a kommunikációt a munkatársak között, valamint visszakereshető később is. Alapvetően az isteni, hogy egy csomó minden személyre szabható benne.” 

Mint kés a vajban

“Jelen pillanatban szoros emberfogásban ketten tartjuk az Innonestet. A kollégám kezeli a készlet részét, felviszi a tételeket, illetve ő állít ki árajánlatokat is. Ha ezek megrendelésbe fordulnak, akkor munkalap készül belőle, a következő lépésünk a szállítás – szállítólevél kiállítása. Ez a folyamatleírás így most a két mondatos nagyon egyszerű verzió, ennél az élet sokkal cifrább természetesen, amiket szintén egyszerűen le tudunk követni a rendszer segítségével.”

A ProSmarts-nál nem csak készletkezelésre használják az Innonestet, hanem a szerviz tevékenységüknél is hasznát veszik. A munkalap a legfontosabb, ezzel most ismerkedünk. „Alapvetően jó érzés rájönni arra, hogy bizonyos folyamatoknak van egy könnyen kezelhető verziója a kezünkben. Például amikor a szervizesek azt mondják, hogy jó lenne, ha a munkalapot a helyszínen aláírathatnák az ügyféllel, mi a homlokunkra csapunk, hogy az Innonest ez biztosan tudja. És tudja. 😀 Sok mindent még nem tudtunk feltérképezni a Innonestben, de szerencsére nem kell kapkodnunk, lassan de biztosan haladva teljesen irányítani fogjuk a rendszert, ebben biztos vagyok.”

A Digitális világ sikersztorija

A Prosmarts talán egyedi eset, hiszen a probléma már a keletkezésekor megoldódott: kerestek egy készletkezelőt, ami tulajdonképpen végig ott volt a szemük előtt. Az online szolgáltatást nyújtó rendszereket már ismerték, a hasznosságukról tapasztalati úton bizonyosodtak meg. A Számlázz.hu e-szolgáltatásai mellett a pénzügyeik rendszerezését is a Quick online szoftverrel tartják átláthatóan, így amikor jött az együttműködési lehetőség az olasz Bavellonival, nem estek kétségbe. Talán ez az, ami a digitális technológiákat választó cégek egyik sajátossága, a tudat, hogy logikus rendszerek segítik őket nem csak a mindennapokban, hanem a hirtelennek tűnő döntési helyzetekben is.

ProSmarts iskolapéldája lehetne annak, hogy az üzleti folyamatokat, újabb kihívásokat hogyan lehet a digitális megoldásokkal támogatni, segíteni és megkönnyíteni. Nincsenek problémák, csak helyzetek vannak, amiken kézen fogva vezet végig az Innonest, és a hozzá hasonló hatékony megoldások.

További érdekes bejegyzések

Így (szoftver)frissítünk mi

Az Innonestet az ügyfelekkel együtt fejlesztjük, minden frissítésünk tartalmaz tőlük érkező kéréseket, új funkciókat vagy módosításokat. A frissítéseink tehát nem csak biztonságossá és naprakésszé teszik

Tovább olvasom »
Minden amit az online ügyvitelről tudni érdemes

Mindent az online ügyvitelről

Erőn felül teljesítesz, hogy a vállalkozásod továbbra is flottul működjön?  Jó hír, hogy online ügyvitel bevezetésével tehermentesítheted a vállalkozásod, elkerülheted az emberi mulasztásból eredő felesleges

Tovább olvasom »

Díjbekérő kiállítása az Innonestben

Számlázz.hu integrációnknak köszönhetően egy kattintással küldhetsz díjbekérőt az elkészült árajánlatból, megrendelőlapból, munkalapból, szállítólevélből és teljesítésigazolásból anélkül, hogy kilépnél az Innonestből.  Az Innonest fejlesztési irányelve szerint

Tovább olvasom »