Fiktív esettanulmány: Hogyan veszítettem el majdnem egymillió forintot?

Játsszunk el a gondolattal, hogy egy kis kaputechnikás cég vagyunk, akik megcsíptek egy viszonylag nagy üzletet: 14 darab kaputelefonrendszer telepítését egy nagy hőerőmű irodáinak bejáratához. Figyelem, 2021-et írunk!

Hagyományos ügyvitel egy hétköznapi reggelen, valahol Budapesten…

Üllői út, valahol a Klinikák után a Nagyvárad tér felé. 8 óra 09-et mutat a digitális óra a Mondeo kombiban. Araszolok a dugóban, vagy inkább valami masszában. A feleségem a vonalban, igen, ő is araszol, csak a Hungária körúton. Gyerkőc oviban, a raktérben zörögnek-zötyögnek a szerszámaim és a 14 darab kaputelefon rendszer.

Címre viszem, beruháztam, a saját pénzemből előre megvettem, 1 milla volt. Persze van szerződésem a hőerőművel, megrendelték, dehát egymillió az egymillió, elég sok, a lakásfelújítás mellé meg különösen. Na mindegy, végre megérkezem.

Nyomom a csengőt. Semmi válasz. Késtem, az igaz, de csak 30 percet, talán szólnom kellett volna, na mindegy. Állok a kapuban, senki sehol. Egy hete még elég zsufi volt itt minden. Hívom a kapcsolattartót, nem veszi fel, mi a fene? Jó vicc. Nem is reggeliztem.

Mit tegyek, mit tegyek…. becsengetek újra, semmi. Megnézem a telefonomban az emailek között, hogy nem jött-e valami, de nem látok semmit, na, nem is frissít rendesen.

Írtam SMS-t és küldtem emailt is, még amikor egyeztettünk a készülékről. Na nem hiszem el! Ez betette a levélszemétbe?!

Várjunk csak! A főnök másik emailről írt, na ja, biztos lemondták. Mi? Miket ír ez? Ne azt vegyem meg, hanem a másikat, ez nem igaz, és a módosítási kérelem a megbeszélésünknek megfelelően és.., na szép, de bakker megvettem mind a 14 darabot és vissza se tudom így cserélni, mert nem volt a kedvezményes boltban és ezért lementem Budaörsre, hát ilyen nincs!!

De miért nem veszi fel? 

Nézzük csak, nézzük csak,  ez nem lehet világosan leírtam neki nem lehet több 5-6 emailnél, de benne van és ezt nem lehet… nem ezt nem hiszem el, tényleg beleírta, hogy változtathat, és az  email minősül megrendelésnek. Kész. 

Kiszállok a kocsiból, hátul van a felmérős füzetem, abba írok bele mindent, amire ajánlatot számolok, nincs annál jobb, abban van a memóriám. Lássuk csak, a kék vagy a piros volt? A fene, de süt a nap, a szemüvegemet meg otthon felejtettem, ezt így nem is látom jól, na de megvan, legalább ennyi. Ez az majd hazamegyek és újra megnézem. 

Na hív végre! 

Jó napot én itt állok a kapu…

Hogyhogy melyik kapu? 

Ja, azt nem láttam, elnézést, egy másik bejárat, értem és nem ma? És ezt megírták? De kérem én azt nem értem, hogy én megvettem a AXS45-ösöket.

Hogy? Semmiképpen, értem, nézze én odafigyelek, de a megrendelés, az megrendelés, és az aláírás? 

Nem írtak alá semmit? De hát az emailek és…

Jó akkor az 55-ös kell, értem, de az a helyzet, hogy…

Hogyan most mondjam meg Önnek a…?

Olvasd tovább a történetet a Számlázz.hu PARK oldalon.

További érdekes bejegyzések

Bemutatjuk a Jótállás modult

Jótállás modulunk lényege, hogy használatával számlázáskor automatikusan jótállási jegyet készítünk azokhoz a termékekhez, amelyek rendelkeznek garanciális adatokkal a terméktörzsben.  Miért hasznos a Jótállás modul? Korlátlan

Tovább olvasom »

Van három perced?

Ha van három perced és már használod az Innonestet, kérjük töltsd ki az ismerkedős kérdőívünket! Igyekeztünk nagyon hatékonyak lenni, hogy ne kerüljön sok idődbe elmondani,

Tovább olvasom »

Így készíthetsz Innonest árajánlatot

Adj profi árajánlatot ügyfeleidnek! Az elkészült árajánlatot azonnal, rendszeren belül küldheted emailben és számlázhatod is! Kompakt megoldást kínálunk egyéni,- mikro,- és kisvállalkozóknak. Árajánlatunk formája valamennyi

Tovább olvasom »