Innonest online ügyviteli workshopok

workshop

JELENTKEZZ WORKSHOPJAINKRA!

Ha neked is fontos a sikeres vállalkozás, nem hagyhatod ki az Innonest online ügyviteli workshopjait!
Az előadások segítségével könnyebben és eredményesebben használhatod az ügyviteli szoftvert, ne hagyd ki a lehetőséget! Tanuld meg, hogyan érhetsz el a maximális eredményt az Innonest segítségével!

WORKSHOPOK
egyéni, mikro,-és kisvállalkozások számára

1. Online ügyvitel

Felvázoljuk, hogy hogyan tudja gördülékennyé és még hatékonyabbá tenni az ügyviteled az Innonest szoftvere. Ezt az ügyviteli programmal kapcsolatos gyorstalpalót, nem szabad kihagynod!

Időpont

(2023.07.18.  15:30) – Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!

2. Online árajánlat

Megmutatjuk, hogy hogyan lehet pár perc alatt profi árajánlatot készíteni az Innonestben. Átvesszük a fontosabb beállításokat és megosztunk pár tippet a dokumentumok kezelésével kapcsolatban.

Időpont

(2023.07.19. 15:30) Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!

3. Munkalapok és
munkaórák

Workshopunkon megismerheted az online munkalap használatának előnyeit és bemutatjuk, hogy milyen mesterien kapcsolódik a munkaóra kimutatás a munkalapok kezeléséhez.

Időpont

(2023.07.20. 15:30) Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!

4. Termék és készletkezelés

Átvesszük a készletkezelésünkkel kapcsolatos összes beállítást és funkciót, kitérünk a terméktörzs sajátosságaira és mutatunk pár egyszerűsítő megoldást.

Időpont

(2023.03.25. 15:30) Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!

5. Projektkezelés

A workshopon megmutatjuk hogyan tervezheted meg a nagyobb, időben és térben kiterjedt munkákat és hogyan kezelhetők a projektek több munkatárssal együttműködve.

Időpont

(2023.07.26. 15:30) Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!

6. Pénzügy és online számlázási lehetőségek

Jobb ügyviteli rendszerből számlázni, mint bármelyik számlázóból? Átvesszük az összes pénzügyi műveletet, a rezsitől a számlázásig, és beszélünk kicsit a Quick számlaiktatóról is.

Időpont

(2023.07.27. 15:30) Betegség miatt elmarad, a tervezett új időpont augusztus vége! Ne maradj le a workshopról! Kattints a részletekre és jelentkezz mielőbb!