MEGOLDÁS EGYÉB SZERVIZTEVÉKENYSÉGRE
Kapcsolódó modulok
Kezdőlap > modul > egyéb szervizprogram
Szervizprogramunkban egyszerűen rögzítheted a munkákra felhasznált anyagokat és alkatrészeket. Mivel ez a program készletet is kezel, a felhasznált anyagok és alkatrészek automatikusan levonásra kerülnek raktárból, ahol így mindig az aktuális készlet láthatod az adott tételből. Rögzítheted a munkaórákat, a külső munkavégzéseket, beállíthatsz esedékes szerviz értesítőt, és készíthetsz tétel sablonokat is!
Érdemes kipróbálnod, 30 napig ingyenes!
A program ezen változata az alábbi modulakt tartalmazza:
Árajánlat, e-árajánlat
Automatizált rendszerünknek köszönhetően egyetlen adatot sem kell kétszer rögzítened, minden ügyfél, termék, és szolgáltatás adatot megtalálsz amivel dolgozni szeretnél, így értékes órákat spórolhatsz!
Átvételi elismervény
Legyen szó foglalóról, előlegről vagy egy ügyféltől átvett gépjármű, berendezés, eszköz átvételéről. Programunkkal elkészítheted az erről szóló átvételi igazolást.
Belső üzenetküldés
Belső üzenetküldésünknek két fontos szerepe van. Egyrészt üzenetet küldhetsz a az adott feladatot végző munkatársnak, másrészt ezen a rendszeren keresztül küldhetsz ajánlatokat, munka-dokumentumokat az ügyfeleidnek.
Beszerzési megrendelőlap
Rendszeresen adsz le rendelést beszállítóid felé? Ezzel a modullal megrendelőlapot állíthatsz ki a beszállítóidnak! Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően!
Bevételezés számláról
A Számlázz.hu-tól kapott számlákat az Innonest megjeleníti, majd a számla választott tételeit automatikusan betölti és feldolgozza.
Digitális aláírás
Digitális aláírás funkciónknak köszönhetően lehetőséget biztosítunk arra, hogy egy pillanat alatt hitelesíthesd a dokumentumaidat. Egyszerűen, tableten vagy okostelefonon.
Dokumentum iktató
Bejövő és kimenő elektronikus és papíralapú dokumentumok iktatása, kezelése egyszerűen, kategorizálva.
Dolgozók nyilvántartása
Rögzítheted dolgozóid adatait, hozzáférést adhatsz a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával.
Eszközök, berendezések
Nyilvántarthatod ügyfeleid berendezéseit, eszközeit, amelyeket telephelyhez is köthetsz. A berendezésekkel végzett munkákról, karbantartásokról szerviztörténeti napló készül.
Feladatkezelés
Tárold napi teendőidet, amelyeket akár a munkalapokhoz/munkákhoz is köthetsz. Kioszthatsz feladatokat a munkatársaidnak, jelezve azok határidejét.
Jótállás
Számlázáskor automatikusan jótállási jegyet készítünk azokhoz a termékekhez, amelyek rendelkeznek garanciális adatokkal a Terméktörzsben.
Jutalék
Jutalék a bizonylatok és a munkavégzés dokumentumok tételeihez adható. Felhasználóink szabad kezet kapnak hogy mely munkavégzés után szeretnének jutalékot adni.
Leltár
A modul megmutatja és kezeli a vezetett és a valós készletek közötti eltéréseket, és képes több leltározott Excel táblát egybefűzni.
Megrendelés visszaigazolás
Készítsd el a megrendelés visszaigazolást egy perc alatt! Lehetőség van feladatok létrehozására is a megrendelés visszaigazolásokhoz.
Megrendelőlap
Az elkészült árajánlatokból egy kattintással készíthetsz megrendelőlapot, amelyet digitálisan aláírhatsz és e-mailben kiküldhetsz az ügyfeleidnek.
Munkalap
Az elkészült árajánlatokból egy kattintással készíthetsz megrendelőlapot, amelyet digitálisan aláírhatsz és e-mailben kiküldhetsz az ügyfeleidnek.
Munkaóra kezelés
Megszabadítunk a munkaidő-nyilvántartás adminisztrációjától! Pontosan nyomon követheted, hogy az adott munka, feladat elvégzéséhez melyik munkatársnak mennyi időre volt szüksége.
Naptár modul
A rendszert használva bármikor, bármely folyamat közben rögzíthetünk bejegyzést. Az Innonest naptárába bejegyzett emlékeztetők minden Android és iOS eszköz naptárában megjelennek.
Pénzügy és költségek
Nyomon követheted céges kiadásokat, bevételeket. Kimutatást adunk az időszakos költségekről, legyen szó készpénzes vagy utalásos fizetésről.
Projektkezelés
Idő és költségkeretet adhatsz meg. Projekt szinten kezelhetsz minden munkát, feladatot, költséget. Projektkezelésünkkel a párhuzamosan futó munkák is átláthatóvá válnak.
Raktárkezelés
Készleten lévő termékeket nyilvántarthatod raktárba vagy akár polcokba rendezve. Lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is. A raktárakhoz jogosultságok állíthatóak be.
Szállítólevél
Szoftverünk segítségével egy pillanat alatt elkészítheted a szállítóleveleket, amely segítségével a termékek helyváltoztatását és a megrendelés teljesítését igazolhatod.
Számlázás a Számlázz.hu-val
Számlázz.hu integrációnknak köszönhetően egy kattintással számlázhatod az elkészült megrendelőlapot, munkalapot vagy akár a készleten lévő termékeket anélkül, hogy kilépnél az Innonestből.
Szolgáltatások
Rögzítheted, nyilvántarthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos szolgáltatásokat az árakkal együtt. Ennek segítségével felgyorsul a munkalapok, árajánlatok létrehozása.
Távollét nyilvántartó
Előre felviheted a tervezett szabadnapokat és a munkaszüneti napokat! A rendszer a ténylegesen ledolgozott napokkal és munkaórákkal kalkulál.
Termék-, készletkezelés
Korlátlan számú terméket kezelhetsz rendszerünkben, amiket akár árkategóriák szerint is csoportosíthatsz. Többek között minimum készlet, termékfogyás követés és termékmozgásnapló segíti a napi munkádat.
Tétel sablonok létrehozása
Lehetőség van termékekből, szolgáltatásokból sablonokat létrehozni, így ezeket nem kell egyesével hozzáadni a munkavégzés dokumentumok tételeihez.
Ticket rendszer
Lehetőség van az ügyfélkapun keresztül érkező hibajegyek vagy a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott hibajegyek kezelésére.
Ügyfélfiók
Egyedi megoldásunk hozzáférést biztosít a partnereid számára egy saját ügyfélfiókhoz, ahol láthatják a számukra kibocsátott dokumentumokat.
Ügyfélkezelés
Kezeld átláthatóan ügyfeleid adatait! Nyilvántarthatod partnereid telephelyeit, irodáit. Rögzítheted a kapcsolattartókat elérhetőségeikkel együtt.
Vonalkód kezelés
Vonalkódolvasással az adminisztráció és a termék-nyilvántartás leegyszerűsödik. Nem csak a termék nevét, termékazonosítóját, cikkszámát, és a listaárat tudjuk így kezelni, de szolgáltatásokat is feltölthetünk a rendszerbe!