Rólunk
Röviden az Innonestről
Az Innonest mikro-, kis- és középvállalkozások számára nyújt egyszerűen kezelhető havi díjas szolgáltatást ügyviteli, raktározási és készletkezelési folyamataik rendszerben tartására.
A szoftver használata nem igényel magas szintű informatikai tudást, megfelelő működéséhez elegendő egy átlagos számítógép és internetkapcsolat. Nem kell letölteni, telepíteni, frissíteni, minderről mi gondoskodunk.
5/5
”Mindenkinek ajánlom aki a röghöz kötött és lassú ügyviteli szoftverek helyett egy gyors, bárhonnan elérhető és igazán előremutató megoldást keres.
Hidra Kft.
"Nagyon meg vagyunk elégedve a programmal, a fejlesztők szuperek, rövid időn belül kapunk választ és megoldást a felmerülő problémákra. Óriási segítség a napi munkánkban. Szinte hetente várnak meglepetések a programban, ami még hozzájárul az értékesítési és pénzügyi csatornáink jobb áttekinthetőségéhez. Köszönjük! "
“Az Innonestben a leggyakrabban a számlázást, a költségek és munkalapok kezelését, az árajánlat adást, a feladatok kiosztását és a dokumentumiktatást használjuk, de már folyamatban van a teljes raktárunk implementálása, a cikkszámok feltöltése, valamint a belső munkaóra elszámolás felvitele is.
Munkalap programnak álcázott CRM! Kamionmentő vállalkozásom irányítását a programon belül maximálisan meg tudom oldani, most kezdjük a raktár beillesztését, hogy ott is minden az INNONEST profi szintjén legyen kezelve!
“Minél többet használjuk, annál jobban megszeretjük az Innonestet, mert a munkafolyamatainkat leegyszerűsíti, felhasználóbarát és könnyen érthető a kezelőfelülete. Alapvetően az isteni, hogy egy csomó minden személyre szabható benne.”
Tonkáné Balonyi BernadettProsmarts Solutions Kft.
“Az egyik legfontosabb, és nélkülözhetetlen előnye a rendszernek az, hogy a kollégák akik már használják, nagyon szeretik, mert könnyebben tudnak együtt dolgozni, és kevesebb munkával tudnak egymáshoz kapcsolódó dokumentumokat kezelni.”
Marlok SoltBConsulting Kft.
"Egyszerű kezelés, folyamatos fejlesztések és bárhonnan elérhető. Nekünk nagyon bevált! "
ANXQ Vision Technology Kft.
"Gyakorlatilag nulláról kellett felépítenünk a raktárkezelési szisztémánkat és az üzleti folyamatot ehhez kapcsolódóan, ebben az Innonest tökéletes partner volt. Pár kattintással árajánlatból egészen a szállítólevélen át a számlázásig el tudunk jönni. A rendszer nagyon emberi."
"Az Innonest egy szerethető megjelenést, könnyű adatbevitelt, ugyanakkor robosztus ügykezelést ígérő online ügyviteli szolgáltatás."
Előző
Következő
Sajtó