Árajánlattól a számláig!
Az Innonest egy könnyen kezelhető program, egyéni, mikro, kisvállalkozások számára! Felhő alapú, több felhasználós, hatékony megoldás.
Online szoftverünkkel a jövőt építed! Szolgáltatásunkkal megteremtheted a növekedés és a versenyképesség legfontosabb feltételeit: a rendezett adminisztrációt és a gördülékeny ügyvitelt!
Rendszerünk képes kezelni a teljes üzleti folyamatot,
a munka felvételétől az üzemeltetésen / karbantartáson át a számlázásig.
A napi munkát segíti például:
Kiknek ajánljuk a programot?
Azoknak a szervizeknek, akik szeretnék egy helyen, egyszerűen kezelni az összes eszközt/berendezést, tulajdonost és szerviztevékenységet.
Dolgozz sablonokkal! A tipikus, karbantartási munkákhoz (például toner, ssd csere, időszakos szerviz) tartozó szolgáltatásokat és anyagokat csoportosan kezelheted! Rengeteg időt spórolhatsz, ha az árajánlatra vagy munkalapra nem egyenként kell felvinned a tételeket!
Számlázz.hu és Billingo integrációnknak köszönhetően egy kattintással számlázhatsz árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot vagy készleten lévő termékeket az Innonestből. A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből, helyből küldheted azokat az ügyfélnek.
Egyszerűen kezelheted ügyfeleid és partnereid eszközeit, berendezéseit minden javításhoz szükséges adatukkal együtt. A szerviztörténeti naplóban követheted az elmúlt szervizeket, karbantartásokat, és beállíthatod a következő felülvizsgálat vagy szerviz, szoftverfrissítés időpontját is.
A szoftver időben jelzi mely rögzített eszközök igényelnek beavatkozást (például akku, vagy toner csere…stb) ahonnan tájékoztatást küldhetsz az ügyfélnek, és máris egyeztethetsz vele időpontot.
Ismétlődő munkalapok, esedékes karbantartási értesítések és státusz- szabályok beállításával akár heti 3-4 óra adminisztrációs időt spórolhatsz meg! Gördülékennyé válik a napi munka.
Éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék!