Innonest logo

IT szolgáltatók számára

Árajánlattól a számláig!

Az Innonest egy könnyen kezelhető program, egyéni, mikro, kisvállalkozások számára! Felhő alapú, több felhasználós, hatékony megoldás.

Online szoftverünkkel a jövőt építed! Szolgáltatásunkkal megteremtheted a növekedés és a versenyképesség legfontosabb feltételeit: a rendezett adminisztrációt és a gördülékeny ügyvitelt!

Rendszerünk képes kezelni a teljes üzleti folyamatot,
a munka felvételétől az üzemeltetésen / karbantartáson át a számlázásig.

A napi munkát segíti például:

  • ügyfélnyilvántartó
  • munkalapkezelő
  • ticketkezelés
  • esedékes karbantartási értesítő
  • szolgáltatáskezelés
  • készletkezelés
  • számlázás
  • és további 25+ modul.

Kiknek ajánljuk a programot?

Azoknak a szervizeknek, akik szeretnék egy helyen, egyszerűen kezelni az összes eszközt/berendezést, tulajdonost és szerviztevékenységet.

Szervizeknek, akiknek fontos a hibamentes, visszakereshető, precíz ügyfélkezelés és ügykezelés.
Azoknak, akik csökkenteni szeretnék az adminisztrációra fordított időt, és átlátni a céges folyamatokat, a pénzügyektől a készletekig.

Szervizelsz, javítasz?

Növeld hatékonyságod és pontosan nyilvántarthatod a javítandó eszközöket szoftverünkkel!

Teszteld le,

30 napig ingyenesen, a teljes programverziót!
Élek az ajánlattal!

Irányítsd Te a folyamatokat!

Ha inkább irányítanál, mint sodródnál >> használj Innonestet.

Teszteld le,

30 napig ingyenesen, a teljes programverziót!
Élek az ajánlattal!

Mit old meg az Innonest számodra?

Sablonok
Sablonok

Dolgozz sablonokkal! A tipikus, karbantartási munkákhoz (például toner, ssd csere, időszakos szerviz) tartozó szolgáltatásokat és anyagokat csoportosan kezelheted! Rengeteg időt spórolhatsz, ha az árajánlatra vagy munkalapra nem egyenként kell felvinned a tételeket!

Számlázás
Számlázás

Számlázz.hu és Billingo integrációnknak köszönhetően egy kattintással számlázhatsz árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot vagy készleten lévő termékeket az Innonestből. A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből, helyből küldheted azokat az ügyfélnek.

Nyilvántartás
Nyívántartás

Egyszerűen kezelheted ügyfeleid és partnereid eszközeit, berendezéseit minden javításhoz szükséges adatukkal együtt. A szerviztörténeti naplóban követheted az elmúlt szervizeket, karbantartásokat, és beállíthatod a következő felülvizsgálat vagy szerviz, szoftverfrissítés időpontját is.

Értesítések
Értesítés

A szoftver időben jelzi mely rögzített  eszközök igényelnek beavatkozást (például akku, vagy toner csere…stb) ahonnan tájékoztatást küldhetsz az ügyfélnek, és máris egyeztethetsz vele időpontot.

Szolgáltatások
Szolgáltatások
Korlátlan számú terméket és szolgáltatást kezelhetsz rendszerünkben, ezeket egyszerűen csoportosíthatod. A szolgáltatásokhoz tartozó munkaórákat egyszerűen a munkalapon rögzítheted.
Automatizmusok
Automatizmusok

Ismétlődő munkalapok, esedékes karbantartási értesítések és státusz- szabályok beállításával akár heti 3-4 óra adminisztrációs időt spórolhatsz meg! Gördülékennyé válik a napi munka.

Mennyibe kerül az Innonest program?

Éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék!

miniÜGYVITEL


Kompromisszumok nélkül kevesebb mint egy ☕ áráért naponta
7690
Ft
  • +áfa/hó
Ajánlott

Smart csomag


Azoknak akik ismerkednek a rendezettséggel

2790
Ft
  • +áfa/hó-tól

Kezdő csomag


Kezdő csomag számos extrával kiegészítve

2590
Ft
  • +áfa/hó-tól

Kérdésed van? Írj nekünk!