Innonest - felhő alapú adminisztráció és ügyvitel

Ügyviteli szoftver amellyel garantáltan hatékonyabb lesz vállalkozásod adminisztrációja!

Innonest - rendezett ügyvitel

Online ügyvitellel a jövőt építed! Szolgáltatásunkkal megteremtheted a növekedés és a versenyképesség legfontosabb feltételeit: a rendezett adminisztrációt és az átlátható ügyvitelt! Tevékenységi körödhöz igazított ügyviteli szolgáltatásunkat havi vagy éves díjért veheted igénybe.
Nálunk csak azért fizetsz, amit használsz!

30 napig költségek és kötelezettségek nélkül!

Szeretnéd növelni vállalkozásod hatékonyságát, de….

az adminisztratív és ügyviteli folyamataid követhetetlenek

az adminisztratív és ügyviteli folyamataid követhetetlenek...

a készlet és raktárkezelésed átláthatatlan és sokszor pontatlan

a készlet és raktárkezelésed átláthatatlan és sokszor pontatlan...

az ügyfélkezelés is lehetne gördülékenyebb?

az ügyfélkezelés is lehetne gördülékenyebb?

Innonest a megoldás

Akkor számodra az INNONEST online szoftver 
a megoldás, hiszen ÁRAJÁNLATTÓL A SZÁMLÁIG 
- MINDEN EGY HELYEN KEZELHETSZ

Automatizmusok

MIRE NYÚJT MEGOLDÁST AZ INNONEST?

Az Innonesttel szuperképességeid lesznek! Minden funkcióval egyre erősebb és legyőzhetetlen lesz a céged! Ismerd meg moduljainkat, próbáld ki az összeset és tartsd meg amit hasznosnak tartasz! Harminc napig kötelezettség nélkül! 
Csak azért a modulért fizetsz amit használsz is!

A rendszer több mint 30 modult tartalmaz, íme néhány

Árajánlat, 
e-árajánlat

Automatizált rendszerünknek köszönhetően egyetlen adatot sem kell kétszer rögzítened, minden ügyfél, termék, és szolgáltatás adatot megtalálsz amivel dolgozni szeretnél, így értékes órákat spórolhatsz!

Megrendelőlap

Az elkészült árajánlatokból egy kattintással készíthetsz megrendelőlapot, amelyet digitálisan aláírhatsz és e-mailben kiküldhetsz az ügyfeleidnek.

Teljesítésigazolás

Szolgáltatásnyújtás után a számlakiállítás feltétele a mindkét fél által cégszerűen aláírt teljesítésigazolás kiállítása, amelyben szoftverünk segítséget nyújt.

Számlázás

Számlázz.hu és Billingo integrációnknak köszönhetően néhány kattintással számlázhatsz árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot vagy készleten lévő termékeket a rendszerből. A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből, helyből küldheted azokat az ügyfélnek.

Szolgáltatás 
törzs

Rögzítheted, nyilvántarthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos szolgáltatásokat az árakkal együtt. Ennek segítségével felgyorsul a munkalapok, árajánlatok létrehozása.

Termék és készletkezelés

Korlátlan számú terméket kezelhetsz rendszerünkben, amiket akár árkategóriák szerint is csoportosíthatsz. Többek között minimum készlet, termékfogyás követés és termékmozgásnapló segíti a napi munkádat.

Kiknek ajánljuk az Innonest ügyviteli szoftvert:

Digitális aláírás

Ráadásul még a digitális aláírás funkciónak köszönhetően egy pillanat alatt hitelesítheted a dokumentumaidat. Egyszerűen, tableten vagy okostelefonon.

innonest-digital-sign-final

Íme néhány vélemény - a több ezer elégedett - felhasználónktól:

5/5

Szolgáltatásunkkal megteremtheted 
a növekedés és a versenyképesség legfontosabb feltételeit:

a rendezett adminisztrációt és az átlátható ügyvitelt!

Mennyibe kerül az Innonest program? ​

Éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék!

Smarty csomag


Azoknak akik ismerkednek a rendezettséggel

  • Árajánlat
  • Megrendelőlap
  • Visszaigazolás
  • Munkalap
  • Szállítólevél
  • Teljesítésigazolás
  • Ügyféltörzs
  • Gépjárműtörzs (vagy)
  • Kerékpártörzs(vagy)
  • Berendezés és eszköznyilvántartó
  • Szolgáltatástörzs
  • Ügyfélfiók

  • további opcionális modulok 640Ft+áfa/hó-tól
    Válaszd ki a számodra szükséges modulokat és fizess csak azért amire szükséged van!
    2790
    Ft
    • +áfa/hó-tól

    miniÜGYVITEL


    Kompromisszumok nélkül
    kevesebb mint egy ☕ áráért naponta!

    A komplett Smart csomag kibővítve
    az alábbiakkal:


  • Átvételi elismervény
  • Ajánlatkérő
  • Beszerzési megrendelőlap
  • Számlázás
  • Projektkezelés
  • Feladatkezelés
  • Naptár
  • Ticketek
  • Pénzügy, költségek
  • Jutalékkezelés
  • Terméktörzs, készletkezelés
  • Bevételezés számláról
  • Jótállás
  • Adattörlő kódok
  • Sablonok
  • Távollét nyilvántartó
  • Webshop integráció
  • Dokumentum iktató
  • 7690
    Ft
    • +áfa/hó
    Ajánlott

    Azért, hogy a próbaidőszak minél hatékonyabb legyen, a beköltözést számos eszközzel igyekszünk segíteni:

    Innonest tudástár

    Részletes, gyakorlatias tudástárat biztosítunk a szoftverhez,

    Innonest - Chat

     végig fogjuk a kezed, élő chat elérhető, kérdezhetsz és mi támogatunk mindenben.

    Kérdésed van? Írj nekünk!!