Öt megoldás, melyekkel hatékonyabb lehet a céged 2023-ban

A nyilvánvaló nehézségek ellenére valahogy mégiscsak állni kell a sarat, működtetni kell a vállalkozást. Cégvezetőként felelősségteljesen kell döntened, hiszen többek között a munkatársak megélhetése múlik azon, hogy helyesen cselekszel-e. Összegyűjtöttük azt az öt megoldást, aminek használatával könnyebben veheted az akadályokat. 

Jogosultságok kezelése

Mennyivel egyszerűbb minden, ha nem kell azon stresszelned, hogy a melyik munkatárs milyen céges adatokhoz fér hozzá! Az Innonestben beállíthatod, hogy az egyes munkatársak milyen jogosultsággal rendelkezzenek, mihez férhetnek hozzá. Megadhatod, hogy ki az, aki csak az árajánlatokra lát rá, ki és milyen dokumentumokat hozhat létre vagy törölhet, vagy hogy ki láthatja a rendszerben pénzmozgásokat és a kimutatásokat.

Beállíthatod például, hogy Felhasználó vagy Manager joggal rendelkező munkatársak mely raktárak termékeit láthatják, így például egy megrendelőlap létrehozásakor a tételek hozzáadásánál csak annak a raktárnak a termékeit fogja felkínálni a rendszer, amelyekhez a munkatársnak jogosultsága van.

Csapatmunka szorgalmazása

Gördülékennyé teszi a napi munkavégzést, ha a munkatársak rálátnak egymás részfeladataira, és közösen, akár egyszerre tudnak dolgozni az adott projekteken. A legegyszerűbb példa az online munkalapok kezelése: a terepen dolgozók azonnal fel tudják vinni a rendszerbe a felhasznált alkatrészeket, (akár megjelenített árak nélkül is), a munkára fordított időt, és az összes szükséges információt. Az Innonestbe bevitt adatokat azonnal, valós időben láthatják a projektbe felvett munkatársak, így máris készülhet az irodán a számla, a teljesítésigazolás, a raktárban pedig újrarendelhetik, pótolhatják a felhasznált anyagokat.

A Jutalék modulunk is támogatja a csapatjátékot, egy értékesítésből, árajánlatból, stb, több munkatárs is részesülhet. 

Ügyfelek minőségi kiszolgálása

Partnereid számára meglepő lehet, hogy milyen olajozottan mennek a dolgok, ha ügyviteli rendszerrel dolgozó céggel állnak üzleti kapcsolatban. Ha például valamit pótlásban kérnek, nem kell keresgélned, három kattintással megtalálhatod, szerkesztheted és újraküldheted a kért dokumentumokat. Az egész folyamat percek alatt elvégezhető és nyomon követhető. Mivel minden információt egyetlen adatbázisban kezelsz, könnyen lekérdezheted az ügyféllel kapcsolatos kérdéses adatokat. 

Az Ügyfélfióknak köszönhetően közös tárhelyet hozhatsz létre az ügyfeleiddel, ide kerülhetnek az aláírásra váró dokumentumok, és ezen keresztül kaphatsz azonnali hibajegyeket az ügyféltől az adott dokumentummal kapcsolatban.

Adatalapú döntéshozatal

Egy adatbázis rengeteg kérdésre tud azonnali választ adni, mert minden adatot egyben kezel. Nem csak azt tudja megmondani, hogy mennyi volt a forgalmad idén különböző devizákban, hogy mekkora értékben küldtél ki árajánlatokat, vagy mennyi volt az adott team teljes éves munkaideje (tehát nem csak globális adatokra tudsz keresni), hanem konkrétan azt is, hogy például Kiss András melyik cégének, melyik termékből, mikor, mennyit, melyik telephelyre adtál el, mekkora haszonnal. 

Adatalapú döntéshozatallal nem nyúlhatsz mellé. Az adatok befolyásolhatják akár az árképzésedet is, hiszen a kimutatásokban tisztán látszik, hogy melyek azok a munkafolyamatok, amelyekre több időt kell allokálni. 

Biztos háttér kialakítása

Az Innonestben kiállított dokumentumok minden jogi és formai követelmények, valamint a legtöbb pályázati kritériumnak megfelelnek. A biztos hátteret ezen kívül több funkciónk együttes kezelése biztosítja. A termékek nyomon követése, a garanciális idők nyilvántartása és a telepítési intervallumokhoz rendelése, a részfeladatokat végző divíziók közötti információáramlás szervezése és az ügyfélkommunikáció egymást segítő és kiegészítő megteremtése, tehát a szervezett működés biztosítása is megvalósulhat az Innonestben.

Tudástárban minderről szót ejtünk! 

friss

közösség

További érdekes bejegyzések

Számlázz egyszerűen az Innonestből!

Az Innonestnek nincs saját számlázó modulja, viszont integráltuk a Számlázz.hu-val. Az összekötésnek köszönhetően könnyedén számlázhatod az árajánlatokat, munkalapokat, egyéb munkadokumentumaidat, a számlázáshoz nem kell átlépned az

Tovább olvasom »

Fokozzuk a tempót! Itt a Gyorsmenü!

Az Innonest folyamatos stílusfrissítésen megy keresztül. Egyik legújabb megoldásunk a gyorsmenü, ami azonnali hozzáférést biztosít a gyakran használt funkciókhoz.  A gyorsmenü egyszerűn és könnyen alkalmazható, használatával

Tovább olvasom »

Így (szoftver)frissítünk mi

Az Innonestet az ügyfelekkel együtt fejlesztjük, minden frissítésünk tartalmaz tőlük érkező kéréseket, új funkciókat vagy módosításokat. A frissítéseink tehát nem csak biztonságossá és naprakésszé teszik

Tovább olvasom »